Na Star Citizen pracují stovky vývojářů

17. únor 2018 11:22 / konfrst.jan@gmail.com / Novinky / Diskuze (9)

Magazín DualShockers přišel s velmi zajímavou zprávou týkající se velikosti týmu, který se podílí na vývoji sci-fi akce Star Citizen a potažmo také akčního modulu nesoucího jméno Squadron 42.

Tento ambiciózní a již několik let vyvíjený projekt polyká opravu významné množství hodin práce, na nichž se dle aktuálních zpráv podílí již téměř pět stovek vývojářů. Celková velikost týmu prý již narostla na 475 osob a tito tvůrci jsou rozděleni celkově do třech hlavních lokací.

Celkově ale pod Cloud Imperium Games spadá pětice studií s tím, že tím největším týmem je tým sídlící v Manchesteru. Tam se vývoji tohoto titulu věnuje rovnou 234 osob. V americkém Los Angeles poté sídlí 75 vývojářů a v Austinu v rámci týmu Cloud Imperium Games Texas sídlí dalších 71 vývojářů. V německém Frankfurtu poté ještě následně sídlí dalších 80 vývojářů.

Tak obrovský tým je prý dle zástupců Cloud Imperium Games potřebný hned z několika důvodů, kterým však vévodí vývoj nových technologií a fakt, že FPS modul jménem Squadron 42 má ambice konkurovat klasickým velkým AAA titulům.

Celkový počet 475 každopádně znamená masivní tým, který ve svém oboru nemá příliš konkurenci. Za tím pochopitelně stojí velmi důležité zázemí v podobě obrovského finančního polštáře. Dosud tento tým dokázal oslovit téměř dva miliony hráčů po celém světě, kteří přispěli již těžko uvěřitelnými více než třemi a půl miliardami korun.

Zdroj: DualShockers

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr2.1 napsal 19. 2. 2018 v 14.15

Masarkavtrenyrkach: Checht :) Lidé si nepamatují situaci okolo Wing Commander 3-4, kde Chris Roberts sliboval a ani náhodou nesplnil.

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 19. 2. 2018 v 09.53

Vlastně mne jakékoliv články o Star Citizen pobaví. A o to tu jde především.
Samozřejmě mne mrzí, že mou zábavu platí lidé, kteří do této finanční černé díry nalili peníze, ale věřím, že i oni jsou svým způsobem spokojeni. Koneckonců lidstvo celou svoji existenci vkládalo neuvěřitelné prostředky do výstavby rozličných chrámů, sakrálních a rituálních staveb a jiných projektů jejichž účel byl společenský a velmi abstraktní.

Nahlásit nevhodný obsah

7739207
spoock napsal 19. 2. 2018 v 09.14

JabJab21: proto je tam u toho možnost hrát alfu a nakupovat lodě, aby jsme měli jak zabít čas. Neskutečně dlouho? Vzhledem k tomu, že pořádně začali na tom dělat před 4mi lety, tak je to furt v normálu na takový projekt.

Nahlásit nevhodný obsah

20847733
Tsusaku napsal 18. 2. 2018 v 17.33

JabJab21: Ano 250 lidi to bude delat nekonecne dlouho deleno 2,5x :D

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 17. 2. 2018 v 20.38

Coz by samozrejme nebyl vubec zadnej rozdil protoze i 250 lidi to bude delat nekonecne dlouho :D

Jinak diky za cisla.

Editováno: 17. 02. 2018 v 20.39

Nahlásit nevhodný obsah

7739207
spoock napsal 17. 2. 2018 v 18.00

Tak uz jen kolik grafiku a animatoru sezere takovy projekt. Navic kdyz to chcete mit tip top. Tak ambiciozni projekt by 100 lidi delalo nekonecne dlouho.

Nahlásit nevhodný obsah

20853933
konfrst.jan napsal 17. 2. 2018 v 17.03

JabJab21: Oficiální čísla je poměrně těžké vydolovat, a to zejména kvůli outsourcingu, komentář pode mnou má ale pravdu v tom, že v souvislosti s AAA projekty se již delší dobu nejčastěji hovoří zhruba o cifrách okolo dvou set vývojářů...

Nahlásit nevhodný obsah

20878640
madPav3L napsal 17. 2. 2018 v 14.24

Tak třeba Skyrim cca 100 vývojářů.
KC:D Vávra myslím říkal v rozhovoru, že na konci měli cca 120 vývojářů, někdo mě když tak opravte...
Assassins Creed Origins: Ubisoft Montreal zaměstnává cca 3000 lidí (asi největší studio na světě) i když předpokládám, že ne všichni dělají na jedné hře a mají rozjeto více projektů, PC verzi pak dělal Ubisoft Kiev 95 lidí (údaj z 2015).
Witcher 3: 250 in-house vývojářů a něco přes 500 lidí celkově.

Editováno: 17. 02. 2018 v 14.26

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 17. 2. 2018 v 14.04

Kolik lidi pracuje v EA nebo podobny spolecnosti na jedny hre?

Nahlásit nevhodný obsah