Zeptejte se Dana Vávry na Kingdom Come

14. únor 2018 16:57 / Pavel Makal / Novinky / Diskuze (65)

Herní svět momentálně žije včerejším vydáním českého středověkého RPG Kingdom Come: Deliverance. Na Hrej za sebou máme dva streamy, v přípravě jsou dvě recenze, o hře si samozřejmě budeme povídat v podcastu, ale kromě toho pro vás máme ještě něco navíc.

Do redakce totiž zítra dorazí Dan Vávra a společně natočíme Vidcast s pořadovým číslem 77, který se samozřejmě bude věnovat právě vydané hře od Warhorse Studios. Vidcast nebudeme vysílat živě, ale přesto bychom vám rádi poskytli prostor položit otázky, které vás zajímají.

Pokud tedy máte nějakou otázku, týkající se vývoje Kingdom Come, jeho vydání, nebo možná i plánů do budoucna, napište ji níže do diskuze, nebo nám ji pošlete na adresu pavel.makal@hrej.cz s heslem VIDCAST v předmětu. V rámci rozhovoru se pokusíme co nejvíce otázek Danovi položit. Samotné video pak vyjde v pátek. Budeme se těšit na všechny smysluplné a použitelné dotazy!

Zdroj: Vlastní

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20899322
MartinS96 napsal 15. 2. 2018 v 11.24

Zdravím, předně díky všem z Warhorse, za hru na kterou jsem čekal s Vámi celých šest a půl roku. Moje dotazy :
1) Co se týče všudypřítomných loadingů, je na vině samotný Cry Engine?
2) Když byste dnes vybírali engine pro stejnou hru, zvolili byste stejně, nebo něco jiného?
3) Plánujete vydávat další patche, které budou řešit nejen bugy, ale i optimalizaci hry?
4) Vím, že otázky na dabing jsou už únavné, ale nedá mi to nezeptat se, jaké české herce/herečky by si Dan vybral?
5) Nakolik reálné jsou postavy podle skutečné předlohy? Myslím, že jsem v kodexu zahlédl, že Markvart zemřel roku 1402?


P. S. sejvovice se mi líbí a narozdíl od mnoha chápu její smysl, připomíná mi to starší díly Hitmana.

Editováno: 15. 02. 2018 v 11.42

Nahlásit nevhodný obsah

20922232
Chameleo napsal 15. 2. 2018 v 11.12

Jedná se o finální produkt nebo přijdou i příběhová DLC? Pokud ano, budou zdarma?
A jak to vidíte do budoucna? Přemýšlíte o dalším díle této hry nebo by se vaše příští hra zaměřila zase jiným směrem?

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 15. 2. 2018 v 10.59

ondra.krbalek: Potřeba sejvovice se dá docela snadno odstranit malým modem. Pokud teda hraješ na PC.

http://steamcommunity.com/sharedfiles/f…

Editováno: 15. 02. 2018 v 11.01

Nahlásit nevhodný obsah

20874711
ondra.krbalek napsal 15. 2. 2018 v 10.43

Dejte tu sejvovici do .... někam du po cestě se třeba i něco naučím (luostřelbu, lov) pak někam dojdu, samozřejmě bez sejvu protože netahám litry tý p...y s sebou a sem mrtvej, vče ztraceno, několik minut přesunu přede mnou... zábava? ne!

Nahlásit nevhodný obsah

20873527
Lukas31 napsal 15. 2. 2018 v 09.55

Zdravím redakci a Dana Vávru! Předně chci pochválit skvělé dobové zpracování a celkovou dynamiku příběhu. Za mě je to poutavě vyprávěná dějová linka. Přikláním se k tomu, že páčení zámků na gamepadu je peklo a vždy mi to otráví herní zážitek. Buďto se smířím s tím, že nebudu krást nebo by stálo za to, nějak to upravit. Nejvíc mě na hře baví, že je "jiná". Jako hráč mám pocit, že se musím všechno naučit a nic není zadarmo. Začínám mít pocit, že se z vesnického holomka posouvám na žebříčku výš a výš, tak doufám, že to tak zůstane i nadále. Dotaz na závěr... chystá se v budoucnu nějaké příběhové DLC nebo jiný obsah? Díky za skvělou hru a ať se daří!

Nahlásit nevhodný obsah

20859314
h4nsasjks napsal 15. 2. 2018 v 09.40

tuktukan: Taky by mě zajímala proti pirátská ochrana... Má její implementace nějaký vliv na prodeje ?

Nahlásit nevhodný obsah

20839414
helllephant napsal 15. 2. 2018 v 09.24

nešlo by nějak upravit systém páčemí zámků? Jsem docela trpělivý člověk, ale ve hře mi připadá, že nepáčím já, nýbrž sedmdesátiletá babka s Alzheimrem...

Nahlásit nevhodný obsah

20919431
j2142124 napsal 15. 2. 2018 v 09.22

Jak dlouho a vášnivě jste ladili úvodní část hry a neplánujete ji ještě upravovat?Příběhově super, ale herně je to dost omezující a nečekaně nesdílný. Vůbec se nedivím, že ho mnozí nedokáží dokončit a s hrou skončí. Přitom když se to rozjede, tak se skvěle bavím a moc děkuji že jste to dotáhli do zdárného konce.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 15. 2. 2018 v 09.04

Ocelotr2.0: Takovou hru bych koupil okamžitě, když si představím Žižku jak tam hází Musou Attack jako Xiahou Dun (ten byl taky jednooký) v Dynasty Warriors, tak by to byla jedna z nejlepších věcí na tomhle světě :D

Editováno: 15. 02. 2018 v 09.06

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 15. 2. 2018 v 08.48

Pane Vávra, co Husiti, jako Final Fantasy ? Jak jsem jednou napsal "Slepý Jan Žižka dělá overdrive ve stylu Aurona z FF". Historicky by to bylo podobně akurátní asi jako série Onimusha, nebo Dynasty Warriors.

Nahlásit nevhodný obsah

20879027
tuktukan napsal 15. 2. 2018 v 08.19

Co řikáte na to že 3hod od vydání jde hra nelegálně stáhnout.? Máte nějaký odhad o kolik peněz tímto způsobem přijdete?

Nahlásit nevhodný obsah

20922230
Dasty1 napsal 15. 2. 2018 v 08.09

1)Optimalizace PS4 (základní verze)
2) plány do budoucna ohledne KCD

Nahlásit nevhodný obsah

20876319
Corra napsal 15. 2. 2018 v 07.47

Těším se na nějaké zhodnocení, sebereflexi ve věcech stavu hry při vydání, budoucích patchů, prodeje, budoucnosti ve Warhorse...

Nahlásit nevhodný obsah

20918682
hznk89 napsal 15. 2. 2018 v 07.44

1) Optimalizace PS4 verze. Nehraju na Pro verzi. Každopádně, ta je téměř identická, co jsem měl možnost vidět. Chvílemi hra vypadá opravdu špatně, nedokreslující se textury, vykreslování "vzdálenosti" - tím myslím i postavy přede mnou, k tomu rozlišení 900p, takže to pak vypadá jako na low nastavení. Dočkáme se patchů, které zlepší tento problém. Je v budoucnu možná podpora 1080p i pro klasik PS4?

2) Frustrující lockpicking na controllerech. Na klávesnici s myší je to úplně jednoduché. Na controllerech nesmysl. Vždyť tohodle jste si museli všimnout, že je to frustrující. Jako, dneska zkusím vypáčit zámek na svých dveřích, podle mě to bude víc easy.
Edit: Samozřejmě vím, že si jde trénováním zlepšit dovednost páčení. V poměru ale klávesnice s myší je controller frustrující.

3) No, jinak sejvovice. Docela dobrý nápad, ale taky docela otravný v tuto chvíli. Co se týče technické stránky, hra mě už párkrát podělala v místech, kde sejvovice nebyla (prostě jsem neměl prodané věci, za které bych si koupil tuto otravnou kořalku), takže například jsem byl cca 20 min od posledního checkpointu, kdy se Jan Ptáček zasekl ve stromě.

4) Tereza mi nechce dát a to jsem ji vzal na procházku. Jako ve hře, v osobním životě nevím, ale zkusím.


Jinak chválím úžasný soundtrack a ozvučení
Atmosféru
Questy - jejich provedení a možností jak je splnit
Soubojový systém - toho jsem se tak bál a on je přitom tak skvělý
Scénář v main questech
Vykrádání kapes
Anglický dabing
Lesy (houbaření, lov, tábory banditů)
Kostky
Ožírání se

Editováno: 15. 02. 2018 v 14.39

Nahlásit nevhodný obsah

20895881
Pavel11 napsal 15. 2. 2018 v 07.19

Jester9055 + benacekpetr: Pokud myslíš původní vydání 3 částí jako tu trilogii, tak ti můžu odpovědět hned. V průběhu vývoje se totiž rozhodlo, že to nebudou vydávat na 3 části (které měly mít dohromady cca 70h), ale že to vydají jako komplet 1 hru v délce 50 až 100+ hodin.

Editováno: 15. 02. 2018 v 07.20

Nahlásit nevhodný obsah

20922228
benacekpetr napsal 15. 2. 2018 v 06.34

Mám taková pocit, že se kdysi mluvilo o tom, že by Kingdom Come mělo být rozděleno na tři díly. Platí to stále?

Nahlásit nevhodný obsah

20878831
michalnezval napsal 15. 2. 2018 v 03.06

Cau všichni.Zdravím vývojáře a děkuju jim za odvahu vytvořit něco nového.V době,kdy hráči a recenzenti jásají nad naprosto průměrným a stokrát viděným Assassin Creed Origins a novém Call of Duty, si počinu lidí ze studia Warhorse cením o to víc;-)Hra má úžasnou středověkou atmosferu a spoustu kvalit.Má ale i spoustu nedostatků a je vidět,že by jí slušelo zůstat ještě nějaký čas ve vývoji.Obrovským zklamáním je pro mě krom mottion capturingu při soubojích,absence českého dabingu.Je to naše hra,kde jinde už by měl český dabing znít???????Tohle vývojářům neodpustím...

Editováno: 15. 02. 2018 v 03.11

Nahlásit nevhodný obsah

20922227
NathanDrake napsal 15. 2. 2018 v 01.15

Předem bych rád poděkoval celému týmu Warhorse za super odvedenou práci, a Danovi za super scénář, který mě dosud pohltil a nepustil. A za druhé by mě zajímalo, jestli bude do budoucna podporovat i Modifikace?

P.S. A doufám, že nejen na Hrej.cz dostanete hodnocení, které si zasloužíte.

Nahlásit nevhodný obsah

20865015
Kubaxx napsal 14. 2. 2018 v 23.27

Já bych chtěl touhle formou Warhorse a Danovi poděkovat že hru dovedli ke zdárnému vydání i když není dokonalá tak i přesto si KDC:D náramně užívám. Díky a těším se na dalši projekty.

Editováno: 15. 02. 2018 v 09.00

Nahlásit nevhodný obsah

20874257
Spratekk CZ napsal 14. 2. 2018 v 23.06

1) Jak vnímá Dan Vávra 100+ důvodů proč nesnáší Skyrim dneska, když KCD spoustu z nich(těch negativních bodů) má taky (Napočítal jsem jich určitě 30, kde se dá dost vtipně polemizovat - včetně těch úsměvnejch bodů jako v interiérech nejsou stíny, lidi procházej lidma při rozhovorech, kůň se chová jako retard atd) a zda prošel Dan Vávra nějakou sebereflexí za ty roky...

2) Co se v tuto chvíli děje s texturama na Xbox One X a kde je day one update? Verze x.x.108 podle všeho není opatchovaná verze hry. Pochopil jsem z toho, co se na netu píše, že by měla touhle dobou mít už dávno verzi x.x.118

3) Proč Jindra neumí plavat?

4) Jak pozná hospodský na druhý straně mapy, že jsem v lese nalovil zajíce a že je podle něj "kradený". To je vtip, nebo jenom mechanika, jak mě donutit, abych nevydělal moc peněz a uměle se tím udržuje herní ekonomika? Když mě napadnuli 2 kanci v lese a já je zabil a stáhnul, tak jejich maso prodat šlo v pohodě za dobrou cenu a kradený nebylo. Trochu mě tahle logika přijde nelogická

Nahlásit nevhodný obsah