Změřte své síly v Herní výzvě od Databáze her
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Změřte své síly v Herní výzvě od Databáze her

Změřte své síly v Herní výzvě od Databáze her

Pavel Makal

Pavel Makal

17. 1. 2018 16:02
Reklama

Hrajete hry hodně? Trávíte u nich tolik času jako Pavel? Chtete se se svými výkony pochlubit a ještě za to třeba něco získat? V tom případě byste se rozhodně měli zapojit do akce Herní výzva 2018, kterou pořádá portál Databáze her.

Akce se koná již potřetí a i tentokrát pro vás má připravené pěkně vypečené kategorie. Každá z nich má navíc i takzvaný Hardcore režim, který kritéria pro splnění ještě více komplikuje. Tak například v kategorii Lidem vstup zakázán je třeba dohrát hru s hlavní postavou, která není člověkem. V hardcore režimu ale nesmíte hrát ani za žádného humanoida. Říkal tu někdo Snake Pass?

Aby to nebylo tak snadné, musíte každou kategorii pokořit s jiným herním titulem. Máte na to čas až do konce roku, podmínkou ale je, že s hraním skutečně začínáte letos a nedokončujete třeba Mass Effect Andromeda, který máte rozjetý od loňska. Vítány jsou všechny herní platformy včetně těch mobilních.

Součástí ankety je i soutěž o hodnotné ceny. Podmínkou účasti je pouze vytvoření profilu na Databázi her, kter budete následně své letošní herní úspěchy zaznamenávat. Je také nutné vložit komentář k profilu každé hry, kterou v rámci výzvy pokoříte. Úspěšní absolventi budou zařazeni do slosování. Čím více se vás zapojí, tím lákavější odměny budou. V současné době je splněn třetí z pěti cílů, hlavní cenou jsou tedy v tuto chvíli dvě poukázky na nákup v hodnotě 1000 korun na Xzone.cz. Pokud se ale do výzvy zapojí aspoň 500 lidí, stane se hlavní cenou konzole Nintendo Switch. Veškeré potřebné podrobnosti naleznete pod tímto odkazem. Do výzvy se zapojili i členové redakce Hrej a o našich úspěších vás budeme pravidelně informovat.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama