Fable prý vážně dělají autoři Forzy Horizon

17. leden 2018 13:20 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (3)

Pamatujete na údajný únik her, které by měl Microsoft pro svůj Xbox a Windows 10 letos představit? Jmenovitě třeba pokračování Perfect Dark, něco od autorů Gears of War 4 (pokud nedělají přímo na zmíněném Perfect Dark), Forzu Horizon 4 v Japonsku a v neposlední řadě nové Fable? Pak si možná vzpomenete, že jsme také zmiňovali, kdo by Fable mohl dělat. Zdroje britského Eurogameru naše domněnky potvrzují.

Forza Horizon 4 a Fable nestojí ve výčtu hned po sobě náhodou. Autoři závodní arkády, britské studio Playground Games, totiž díky svému úspěchu nedávno rozšířili stavy a vrhli se na nový projekt. Mělo jim být open-world RPG, a ačkoliv jsme o něm dosud nevěděli zhola nic, díky jednomu slovu – Fable – dostalo poměrně reálné kontury.

Na novém díle slavné série po uzavření studia Lionhead neměl kdo pracovat a vlastně ani nebylo vůbec jisté, jaké jsou plány s oblíbenou sérií z pera Petera Molyneuxe. Na starost je dostalo jedno ze studií, které má u Microsoftu výsostné postavení. Ale dělat open-world Forzu a open-world RPG je něco jiného.

Dle dostupných informací by mělo jít o příběhovou novinku zaměřenou na osudy postav, čili ne jako v posledních přírůstcích série, karetním Fortune nebo kinectovém The Journey, ani jako ve vyvíjeném a posléze zrušeném multiplayerovém Legends. Jestli něco na dřívějším úniku a spojením se společností Playground nesedělo, bylo to letošní odhalení v souvislosti s tím, jak krátce se na novém projektu pracuje. I současný zdroj přiznává, že je nové Fable stále v rané fázi.

V návaznosti na nově zjištěné informace se k situaci vyjádřil i spoluautor původních dílů Dene Carter. Ten Eurogameru řekl, že ze znovuoživení značky má smíšené pocity: „Na jednu stranu je to pro britský herní průmysl dobře a mám radost, že Fable není mrtvé. Na stranu druhou je ale zvláštní zbavit se kompletně týmu, který měl se hrou zkušenosti, a pak začít vytvářet nové Fable. Fable je totiž zvláštní hra, která se bude novému týmu těžko dekonstruovat. Ale samozřejmě jsou autoři talentovaní a věřím, že udělají skvělou práci,“ řekl.

Loni na jaře, když studio přiznalo, že pracuje i na druhém projektu vedle oblíbené závodní série, ale jeho zástupci přiznali, že neopouští závodní hry. „Náš business se nám vyplatil a Forza zůstane naším stavebním kamenem – od závodů neutíkáme, stále máme chuť posouvat se dál,“ říká. Jinými slovy, nezapomínejme na Forzu Horizon 4. A kdo ví, Japonsko je stále ve hře. A my si myslíme, že je docela pravděpodobné.

Zdroj: Eurogamer.net

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20912463
Dejvik napsal 17. 1. 2018 v 19.55

Někdy mi to přijde jako by pro Xbox (Microsoft) nechtěl nikdo pracovat resp. vyvíjet hry tak už to vrznou těm posledním, co zbyli :-D.

Nahlásit nevhodný obsah

20921836
oleg.rusov napsal 17. 1. 2018 v 13.50

Vyber tehle vyvojaru je trochu zvlastni a prijde me i malinko riskantni, prece jenom s RPG nemaji absolutne zadnou zkusenost, ale tym je to talentovany, tak snad to nepohnoji.
Kazdopadne ta hra tu nebude drive nez na konci roku 2020 a to jsem mozna jeste optimista.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 17. 1. 2018 v 13.46

Je to nejlepší tým, co má MS k dispozici. Lepší by možná byli RARE, ale ty zaměstnává SEA OF THIEVES. Za mě ubrat na "interakcích s obyvatelstvem", které byly vzato kolem a kolem totálně k hovnu a potom, co jsem se dětinsky nasmál, jak obyvatelé reagují na to, když prdím, jsem je už nikdy nepoužil kromě situací , kde to vyžadoval příběh.

No ale celkově Fable. Ta hra, grafiku stranou, nezestárla dobře, hlavně co se herních mechanik týče. Úkoly typu umlať 10/10 zlodějů už dneska nefrčej. Stejný problém měl i Kingdoms of Amalur: Reckoning, kde jsem strašně chtěl, aby se mi hra líbila, protože souboje byly fajn, no všechny úkoly se vezly na vlně dones 5/5, zabij 6/6 a to hru zabilo.

Editováno: 17. 01. 2018 v 13.51

Nahlásit nevhodný obsah