Nové informace o Dark Souls Remastered

15. leden 2018 10:56 / Pavel Makal / Novinky / Diskuze (38)

Jednou ze zpráv, které nám v redakci udělaly minulý týden obzvlášť velkou radost, je oznámení remasteru prvních Dark Souls na současnou generaci konzolí a PC. Přestože jsme zatím z remasteru bohužel neviděli ani jediný screenshot, známe nyní aspoň cenu.

Dark Souls Remastered vás vyjdou na 40 dolarů, tedy v přepočtu zhruba 850 korun. České obchody hovoří o ceně kolem 1000 korun, ta ale podle našich informací v tuto chvíli není konečná. Cenovka se vztahuje ke všem platformám včetně PC. Právě v případě verze pro osobní počítače ale došlo k mírnému zmatení.

Oficiální web vydavatelství Bandai Namco totiž na kartě hry hovořil o 50% slevě pro ty, kteří již vlastní PC verzi Dark Souls: Prepare to Die Edition. Tato věta však z popisku už zmizela a vydavatelství již stačilo potvrdit, že se žádná sleva konat nebude. Pokud tedy remaster chcete, připravte se na opětovné zaplacení bez jakéhokoli zvýhodnění.

Remaster Dark Souls vyjde 25. května na PS4, Xbox One, Switch a PC. Využije také posílených konzolí PlayStation 4 Pro a Xbox One X. Na Switchi se hra poběží v 720p v handheldovém režimu a v 1080p v doku, v obou případech nabídne framerate 30 FPS. PlayStation 4 a Xbox One nabídnou 1080p při 60 FPS, jejich silnější varianty pak upscalované rozlišení 4K při 60 FPS. Dojde i dalším změnám, jako je implementace dedikovaných multiplayerových serverů namísto peer-to-peer systému, v jedné online instanci spolu naráz bude moci hrát až šest hráčů namísto dosavadních čtyř a ve hře se také objeví matchmaking přes heslo, který známe z Dark Souls III či Bloodborne.

Zdroj: VG247

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20847380
Mitsurugi napsal 16. 1. 2018 v 14.11

TseruMaru: Já bych si potřeboval znova zahrát DeS, když jsem to hrál, tak jsem spoustu bossů víceméně přeskočil pomocí jednoho, dvou firestormů :D

Editováno: 16. 01. 2018 v 15.25

Nahlásit nevhodný obsah

20877960
TseruMaru napsal 16. 1. 2018 v 14.08

Mitsurugi: Na to rozhodně nezapomínám, protože mi to naprosto uniká. :D Zdá se, že DkS remastered dostane další šanci s hlubším zkoumáním.

U Dragon Goda je napětí, dokud se člověk nedostane k jeho palici, aby zjistil, že se nic nestane. :D Bed of Chaos je bullshit. DeS má stupidní bosse ve Valley of Defilement, až na Astreu s Garlem Vinlandem.

Má tu někdo pocit, že by mohla trilogie vyjít i jinde mimo JP? Asi by to chtělo petici-remastered. :D

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 16. 1. 2018 v 12.22

Smaug.: Bed of Chaos možná není nejslabší ve smyslu obtížnosti, ale ve smyslu designu (tím nemyslím vzhled, ale hratelnost) rozhodně je. Na druhou stranu, DeS má Dragon Goda.

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 16. 1. 2018 v 11.40

Já bych ty bosse zase tak nepřeceňoval. Hrál jsem jen Bloodborne, ale nejvíc jsem si užíval procházení světem, a když jsem došel k bossovi, tak to bylo nepříjemné zaseknutí třeba i na tři dny. V důsledku jsem si ty souboje neužíval tak jako normální průchod hrou, objevování nových příšer, "XPování", levelování atd.

Editováno: 16. 01. 2018 v 11.41

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 16. 1. 2018 v 09.45

TseruMaru: Chosen Undead je ten nemrtvý, který nahradí Gwyna, hráčská postava není nějaký vyvolený, který je k tomu předurčen, je to prostě nemrtvý, co je dostatečně schopný, aby se tím vyvoleným stal. Nezapomínej, že MP je vysvětlen tím, že v Lordranu je čas promíchaný, tobě pomáhají a škodí přízraky ze svých časových linek, nesdílí s tebou tvůj svět.

Editováno: 16. 01. 2018 v 09.45

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 16. 1. 2018 v 07.48

_Gabriel: Bed of Chaos bych jako nejslabšího bosse jedničky rozhodně nezařadil. Vzhledem k propadající se podlaze člověk většinou párkrát zařve. Zvlášť, když tam leze poprvé a neví, co se bude dít. Nejhoršího z hlediska herního návrhu ano, ale Moonlight butterfly je oproti tomu opravdu trapně jednoduchá i při prvním setkání a u Setha se stačí jen šikovně postavit a rubat. DkS1 mají až překvapivě širokou paletu bossů od úplně přiblblých až po absolutně úžasné. Copy-Paste se tam vyskytuje taky a autoři se navíc vůbec nestyděli vykrádat bosse ze svých vlastních DeS. Lidi, kteří DeS hráli předtím, museli v DkS1 cítit dost trapné deja-vu. Já si to díky bažené nevědomosti užil výborně, ale nedivím se TseruMaru, že se mu DkS1 nelíbí.

Editováno: 16. 01. 2018 v 07.49

Nahlásit nevhodný obsah

20859314
h4nsasjks napsal 16. 1. 2018 v 01.47

TseruMaru: DES jak říkáš je super. Velká škoda, že je exkluzivně pouze na PS3, kde grafika a hlavně framerate stojí místy dost zaprd.. Přesto tam mám nahráno skoro 200h...

Nahlásit nevhodný obsah

20877960
TseruMaru napsal 16. 1. 2018 v 00.07

_Gabriel: O dvojce víme, že je špatná. :D Jako celek na mě zapůsobil více DeS než DkS. Když jsi vytáhl pouze tu grafiku, tak to bylo asi tím jak je DeS rozmazanej. :D V DkS jsem měl rád dílčí operace postupování dál a dál, ale celek jsem tam neviděl.
Stejně je win BB s bossy, hudbou, atd... vlastně je casual, škoda. :D

Nahlásit nevhodný obsah

20877960
TseruMaru napsal 15. 1. 2018 v 20.19

_Gabriel: Možná proto jsem použil příměr pádu a vrcholu. *wink*
Hudbu nemá ani jeden z nich. Maximálně tak Maiden Astrea. Lepší bossy? Jako třeba Bed of Chaos? :D Jsi si jistý, že chceš vyzdvihovat level design proti hře, která nemá propojené lokace? A zas to s ním tak všichni nepřehánějte, většinu věcí tam řeší nelogickým kilometrovým výtahem. K tomu bych přidal mnohem větší zabugovanost a horší grafické zpracování. NPC úplně o ničem, snad s vyjímkou Astory. Příběh je rovněž slabší, použití 'choosen undead' z toho dělá linku pro "hlavní charakter", což nedává příběhově smysl a téměř eliminuje význam MP složky, která je součástí vyprávění, kde nemohou být všichni 'choosen'. Random 'Slayer of demons' zapadá víc do vlastního konceptu světa v DeS s uvezněnými dušemi a samotným mechanismem duší. Jediné, co na DkS uznám, je to, že je mnohem větší rozlohou, ale taky mnohem větší slepená matlanina (Ash Lake je cool).
Je to nadprůměr, ale DeS má z celkovýho náhledu větší a ucelenější kompaktnost. Je to můj názor, DkS2 mám raději než DkS, přestože vím, o kolik je horší... můj pocit, takže se nemusí nikdo rozčilovat, dkyž má radši DkS, je to jeho věc. Rád si přečtu všechny výtky pro či proti pro oba díly. :)
(i Famitsu se zpětně chytalo za vlasy, když museli uznat DeS lepším nad DkS, než na to přišli po delší době s nezvratně chybným hodnocením :D)

Editováno: 15. 01. 2018 v 20.20

Nahlásit nevhodný obsah

20878541
hubalek.jiri93 napsal 15. 1. 2018 v 19.51

https://www.youtube.com/watch?v=bzJDimvPW1Y

Nahlásit nevhodný obsah

20860885
Corvus von Corax napsal 15. 1. 2018 v 19.25

TseruMaru: Hrál jsem pouze Dragons Dogma: Dark Arisen a úplně v cajku. Ale je to otázka, co myslíš kvalitním portem. mě jde hlavně o ovládání a pokud to skutečně pojede na enginu trojky, tak neváhám. Tak snad to dopadne dobře.

Jinak info jsem vzal z eurogameru.

Editováno: 15. 01. 2018 v 19.27

Nahlásit nevhodný obsah

20877960
TseruMaru napsal 15. 1. 2018 v 18.49

Corvus von Corax: Zajímavé. To asi budu chtít, pokud to bude casual jak trojka.
Ty ostatní předělané hry dopadly dobře? Nehrál jsem jejich vylepšené verze.

Nahlásit nevhodný obsah

20860885
Corvus von Corax napsal 15. 1. 2018 v 17.59

TseruMaru: Tak to v enginu DS 3 bude a dělají na tom lidi z poleského studia QLOC. Měli pod palcem PC verzi bojovky Injustice 2 pro Warner Bros (předtím mj. Dragons Dogma: Dark Arisen, Dead Rising HD, Ace Combat: Assault Horizon PC či Resident Evil 6) . Tak uvidíme... Dělají na tom portu už prý rok.

Nahlásit nevhodný obsah

20877960
TseruMaru napsal 15. 1. 2018 v 17.38

Ocelotr2.0: Nevšiml jsem si radikálního editu v 15:17
S level designem souhlasím, ale ten svět nalepených lokací, i když někdy velmi dobrých, už pak nedává smysl. A celkové pojetí u mě vyhrává DeS, protože to byla mnohem větší mystérie. A Nexus musel milovat každej. :)
Samozřejmě jen konzultujeme o osobních preferencích, protože pouze DeS i DkS (a BB) jsou na jiné úrovni videoherního zážitku. A ano, to se týká i DkS2, který mě pouze bavil, i když je špatný, a dokonce DkS3, nad kterým lze pouze komerčně mávnout rukou, jenž oba nespadají do vrcholného poznání.

P.S. Opravdu se dá vytvořit spojení slov obsahující pád a vrchol... ? :D

Já jsem CEMU nezkoušel, ale zaregistroval jsem nějaké problémy se zvukem a pak se stíny, tak jsem jen chtěl vědět, jestli už to má konkrétní verze v cajku. U Bayonetty...*
*Edit (pozn. a.) :D

Editováno: 15. 01. 2018 v 17.44

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 15. 1. 2018 v 15.49

TseruMaru: Tý vole teď jsi mě dostal, ale v tý poslední před vánocema. Ta předtím byla horší a novou 1.11.blabla jsem ještě netestoval.
Vim že ta před vánocema začala správně ukazovat fotky v Zelda Breath of the wild.

Editováno: 15. 01. 2018 v 15.51

Nahlásit nevhodný obsah

20872214
marosho napsal 15. 1. 2018 v 15.45

Hokaido44: Nedali najevo nic, jak už tady kluci psali, Demon Souls ma pod palcem Sony. Naopak pokud by mel remaster úspěch, třeba to nakopne i Soňáky.

Nahlásit nevhodný obsah

20922122
Hokaido44 napsal 15. 1. 2018 v 15.31

Tak týmto podla mňa dali celkom jasne najavo, že remaster Demon Souls sa nedočkáme. Čo je celkom škoda.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 15. 1. 2018 v 15.31

Ocelotr2.0: Jo, já to akorát zase blbě přečetl :D

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 15. 1. 2018 v 15.29

Mitsurugi: Nenene. Vydavatel u DEMON SOULS je v japonsku SONY, overseas ATLUS. From jsou pouze vývojáři. U dalších dílů je to BAMCO.

Nahlásit nevhodný obsah

20877960
TseruMaru napsal 15. 1. 2018 v 15.13

Ocelotr2.0: Jo takhle. To mi ani nedošlo, že DeS je vlastně exkluzivita. :D
Ale když to dělají pozpátku, zdá se, mohl by nakonec vyjít i DeS, třeba jako další zakázka pro BluePoint, když SotC maj hotový.

P.S. ve který verzi CEMU ti to jede nejlíp?

Mitsurugi: Souhlasím, je hnusná snad ve všem. :D

Editováno: 15. 01. 2018 v 15.16

Nahlásit nevhodný obsah