Kakao Games cílí na celosvětový trh
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Kakao Games cílí na celosvětový trh

Kakao Games cílí na celosvětový trh

David Plecháček

David Plecháček

11. 1. 2018 14:25
Reklama

Kakao Corporation je stále ještě mladá, relativně neznámá firma. Funguje teprve od 1. října 2014, ale slýcháme o ní čím dál častěji i my, hráči videoher. Situace expandující společnosti v mnoha ohledech připomíná čínský Tencent, jen jihokorejské Kakao nemá zatím takový věhlas a stále zůstává pod rozlišovacím prahem neinteresovaných hráčů. Podle výkonného ředitele Kakao Games Europe ale stačí jedna hra, a ze společnosti se stane celosvětový hráč.

Min Kim tu hru dokonce zmínil. A ačkoliv k nám promlouvá z větší dálky než její bratříček, Ascent: Infinite Realm by mohl pro Kakao znamenat milník stejně jako předešlý titul jejích autorů ze studia Bluehole, tolik probírané PlayerUnknown's Battlegrounds. Ascent je totiž to MMORPG, na němž Bluehole vedle PUBG pracuje, a právě Kakao Games mu poslouží jako vydavatel.

Spolupráce dvou jihokorejských společností se vyloženě nabízí. Ani jedna strana příliš neriskuje. Kakao se může svést na popularitě studia nabrané díky PUBG, Bluehole se pro změnu může obrátit na pomoc týmu se zkušeností z jiné MMO hry, Black Desert Online. Bylo to Black Desert Online, které vydavateli umožnilo cílit na vyšší mety, než jen na svou domovskou Asii.

Západní vydání BDO zkrátka společnosti rozvázalo ruce. Vydání Ascentu je může naplnit potřebným kapitálem, díky němuž by Kakao mohlo zrealizovat nemalé plány: „Bude-li Ascent: Infinite Realm úspěšnou hrou, chtěli bychom koupit nějaké západní studio. Není teď vhodná chvíle na to mluvit o tom, jakou společností chceme být v budoucnu. Nejprve se musíme stát globálním vydavatelem, musíme se soustředit na udržitelnost,“ říkal Min Kim.

V rozhovoru ale také padlo, že to bude ještě nějaký čas trvat. Vydání Ascentu totiž není tento rok na pořadu dne. Podle všeho je vydání naplánované nejdříve na rok 2019. Ostatně jak už padlo v úvodu, Bluehole má ještě jednu značku, o níž by se měl starat. Vývojáři by neměli usínat na vavřínech a Battlegrounds i přes plnou verzi na PC dál pivně opečovávat. Je to právě ona, která studiu zajistila takovou pozornost...

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama