Reklama na PUBG od Microsoftu není jeho
Soukolí PlayerUnknown’s Battlegrounds a Xbox One by chtělo od začátku promazat. Při každé zmínce skřípe, až nadělá skoro více škody než užitku. Velká konzolová exkluzivita měla být velkým tahákem, ale pokaždé, když o ní mluvíme, je to jen v negativech. Ať už to jsou technické problémy, absentující trial nebo třeba problémy s ukradeným artworkem na reklamu.
Velikost a popularita Battlegrounds by měla teoretickou sílu přitáhnout potenciální zájemce o konzoli právě na stranu Microsoftu. I přes problémy, bugy nebo glitche se jedná o hru, kterou chce hrát – nebo alespoň vyzkoušet – každý, kdo se o ní dozví. Proto samozřejmě Microsoft PUBG promuje, seč mu síly stačí. Poslední reklama na Twitteru se ale příliš nepovedla, především proto, že si její autor koncept „pořídil“ u někoho jiného. Vypůjčil si jej z Redditu.
Její pravý autor, uživatel s přezdívkou Macsterr, si ale nekalého chování všiml a samozřejmě si nezapomněl na své domovské síti do redmondského gigantu rýpnout. Tento nešťastný přehmat se velice rychle začal šířit internetem a pochopitelně se dostal do rukou i samotného Microsoftu. Ten se prozatím nijak nebrání, Major Nelson jen na Redditu prohlásil, že situaci společnost prověří.
„Zdravím vás, jen jsem Vám chtěl dát vědět o tom, že situaci prověřujeme. Do té doby jsme použitý obrázek z naší reklamy vzali zpět. Jakmile budeme vědět víc, autorovi se ozveme,“ napsal Larry Hryb / Major Nelson. Zase tak moc se sice nestalo, ale evidentně se podobné přehmaty stávají i těm nejlepším.