Eidos prý na příběhové hry nezanevřel

18. prosinec 2017 11:22 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (19)

Včera jsme vás informovali o tom, že i Eidos Montréal, tedy studio, které v minulých letech stálo za restartovaným Deus Ex, možná podlehne módní vlně a vrhne se na hry s on-line prvky. Pokud na oficiálních stránkách společnosti stojí, že Eidos bude nově cílit na on-line zážitky, nemusí to prý znamenat konec klasických her. Nařčení se skrze Twitter brání sám David Anfossi.

Na oficiálních stránkách studia právě Anfossi hovoří o neustálých inovacích a vývoji na poli videoher, který by měl vyústit na větší důraz na online prvky ve svých hrách. Jenže podle vyjádření šéfa kanadského týmu to neznamená, že už nebudou vznikat příběhové singleplayerové hry. „Naopak to jsou ty, které bychom rádi dělali,“ obhajoval se Anfossi v jednom z Tweetů.

Fanoušci studia se pochopitelně obávali dalších projektů, které by vznikaly jako služba. To, alespoň v příštím projektu z Eidosu, ale nebude tím případem. Naopak v další odpovědi Anfossi řekl, že by se hráči měli co nevidět dočkat silné akčně-adventurní hry. A komunita začala samozřejmě spekulovat, o kterou se jedná.

Eidos totiž spadá pod Square Enix, který se vrhl na pole her s komiksovými hrdiny. Studio Crystal Dynamics tak v současnosti kutí Avengers, Eidos by měl mít pod svými křídly Strážce galaxie. Spekuluje se ale o tom, že tento projekt je mnohem vzdálenější než ten od Crystal Dynamics, a tak studiu nezbyl čas na dokončení trilogie s Larou Croft. Ten by právě mohl zakončit Eidos. Říkal tu někdo akční adventura?

Zdroj: DSO Gaming

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 19. 12. 2017 v 09.27

Když Lara zabila svou první srnku. I slza ukápla. Ale pak ji krev zachutnala a vydala se na mnohahodinová jatka se svým spolehlivým cepínem.
Tomb Raider a Uncharted si nemají co vyčítat. Líbil by se mi mashup: Uncharted Tomb a pajšly by lítaly luftem.

Editováno: 19. 12. 2017 v 09.27

Nahlásit nevhodný obsah

20866316
Wumitai napsal 19. 12. 2017 v 09.09

Smaug.: mně přišlo že se nasrala, až po smrti Conrada a v tu chvíli se v ní probudil její dědeček John Rambo a celý ostrov seřvala a rozstřílela na cucky.

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 19. 12. 2017 v 08.34

Wumitai: No, ona je jako Rambo i v TR 2013. Alespoň po většinu hry, vyděšená je jen na začátku a až příliš rychle ji to přejde. Ale byla to solidní jízda, bavil jsem se.

Nahlásit nevhodný obsah

20921934
Adam2153 napsal 18. 12. 2017 v 19.30

Já fakt nevim, ale TR mě fakt nebavil. Takový strašně težkopádný a dost na nic animace.

Nahlásit nevhodný obsah

20866316
Wumitai napsal 18. 12. 2017 v 17.05

Ale, ale Tomb Raider z roku 2013, se mi hrál lépe, než Rise of the Tomb Raider, i když hrál lépe, v roce 2013 ono to bylo lépe podané, vyděšená, mladá holka a proti ní psychopati a démonští samurajové. V Rise of the Tomb Raider působí jako Rambo, navíc mi TM 2013 mi přišel, lépe roztáhnutý po dějové stránce.

Nahlásit nevhodný obsah

20897977
neko10 napsal 18. 12. 2017 v 16.58

SpeedyRedy: mocrotransakce mělo deus ex md za ty boosty

Nahlásit nevhodný obsah

20874931
SpeedyRedy napsal 18. 12. 2017 v 16.41

Díky za info ale ohledně série Tomb Raider a nezbylému času, to mi hlava nebere. První díl restartu byl úspěšný, dělali tedy druhý díl, který prodejně neuspěl (kvůli časové exkluzivitě tehdy ne příliš úspěšné next-genové konzole od MS). Řešení, jiný projekt, sérii předáme na druhou kolej do patrně tak trochu "béčkového" studia Eidos Montreal, proč béčkového. Tak se podívejme na animace Thief nebo Deus-EX a pak na Tomb Raider. Díky tomu, že sérii přihráli studiu bez zkušeností s touto značkou, vývoj hry se protáhl na tři roky patrně, a vzhledem k tomu že nebylo nic ukázáno, patrně to stále není v takovém stavu, aby to ukázáno být mohlo. No nevím. Ani si nepřipravili na letošní E3 nějaký CGI trailer, jak už bylo u restartu rok dopředu zvykem. Usuzuji, že pokud na tom dělají skutečně Eidos Montreal, že kvality Rise of TR se asi nedočkáme. Prostě nechápu proč to nedokončilo studio Crystal Dynamics a pak nepředalo, nicméně ty současné hry s open worldem, hlavními a vedlejšími úkoly, xp body, mikrotransakcemi, loot-boxy atp., to si mohou nechat, to mě už dobrý rok nebaví hrát. Jako ve hře očekávám překvapení a zážitek, to mi ale tyhle otevřené hry nejsou schopny poskytnout. Všechno je jen takové povrchní, nemá to hloubku, takové ty parádní detaily, kde si dají práci s kamerou, se záběrem aby to všechno nějak na hráče působilo. No nevím, nevím. Hraní se mi už hodně vzdaluje, prostě nebaví :-/

Editováno: 18. 12. 2017 v 16.44

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 18. 12. 2017 v 15.34

Wumitai: Jen svobodnej a nezávislej UMÍ vyprat. Teprve když z pračky bez rady žen vytáhneš své první bílé triko neobarvené na růžovo, můžeš si říct: " Dokázal jsem to".

Mitsurugi: Prachy nejsou a ženy jsou pouze Kár-Má-Rádky :)

Editováno: 18. 12. 2017 v 15.37

Nahlásit nevhodný obsah

20866316
Wumitai napsal 18. 12. 2017 v 15.25

Mitsurugi: ale je svobdnej a nezávislej. A já si zase umím vyprat.

Nahlásit nevhodný obsah

20866316
Wumitai napsal 18. 12. 2017 v 15.23

Ocelotr2.0: Trinity byl správnej záporák, trochu psycho, ale silná osobnost. Rafe byl prostě.........no prostě pussy.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 18. 12. 2017 v 15.22

Wumitai: Charlie Harper minus peníze a ženy :D

Editováno: 18. 12. 2017 v 15.22

Nahlásit nevhodný obsah

20866316
Wumitai napsal 18. 12. 2017 v 15.21

Ocelotr2.0: a ty jsi svobodný mládenec ? ala Charlie Harper ?

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 18. 12. 2017 v 15.07

Ocelotr2.0: Asi chápu proč jsi svobodný :D

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 18. 12. 2017 v 14.33

Wumitai: Ty seš ženatej a jak tak koukám i pěkně zpracovanej, protože tohle by svobodnej chlap nikdy neřekl :D "To se chlapcí nedělá lhát ženě, fuj to je EE". :DDD To sou kydy roku, jak z Žena a život, partnerství je o důvěře. Ona ti kontroluje i účet na Hrej, viď ? :DDDD C'VOLE pantofel hadr.

Tomb Raider je nepřekvapivá srágora od dílu pět a vejš co rezignovala na svoji obtížnost a hardcore hádanky, úlidbě masám. A od dílu šest nebo sedm se snaží kopírovat právě UNCHARTED, takže vítězem je UNCHARTED. Mrtvá hra snažící se dobít zpět svoji zašlou slávu z dob PS1

P.S. Navíc tebou zmiňované postavy jsou MASOVÍ VRAZI z nichž každej má na triku 2000+ VRAŽD. uncharted není Metaql Gear kde lze udělat ze Snakea člověka tím že nikoho nezabiju. Uncharted v 80% zabíjení vyžaduje, takže bych se vysral na to co si serial killers myšlej.

Editováno: 18. 12. 2017 v 14.50

Nahlásit nevhodný obsah

20866316
Wumitai napsal 18. 12. 2017 v 14.03

Cimba4: a přitom Elena byla tak chápavá, když ji řekl o Malajsii a že to může být nebezpečný, tak ona ho podpořila, že ať do toho jde, ať zažije vzrušení, dobrodružství. Partnerství je o důvěře.

Nahlásit nevhodný obsah

20866316
Wumitai napsal 18. 12. 2017 v 13.45

Cimba4: víš co mně štve na Uncharted 4 ? po tom všem, co Nathan a
Elena prožili, to všechno co zažili, tak ve chvíli kdy Nathan lže Eleně, že jede do té Malejsie, tak v tu chvíli sem ho zavrhl, protože to se nedělá. Sou ženaty, zažili dobrý i zlý, hodně zlý viz dvojka a on ji přesto po všem zalže. To se prostě nedělá, to bylo tak hnusný. A pak i jiné věci, přišlo mi že ve čtyřce je víc naskriptovaných akčních scén, nějak mi nesedla ta akce, a pak to že záporák Rafe je prostě pussy.

Editováno: 18. 12. 2017 v 13.47

Nahlásit nevhodný obsah

20876347
Cimba4 napsal 18. 12. 2017 v 13.38

Wumitai: za mě určitě lepší Uncharted 4. Jak graficky,hratelelně i příběhově. Ale každěmu sedne něco jiné

Nahlásit nevhodný obsah

20866316
Wumitai napsal 18. 12. 2017 v 12.49

řekněme si to na rovinu, Rise of the Tomb Raider je prostě lepší než Uncharted 4, obě dvě hry mají hezkou grafiku, ale Lara má kulantnější záporáka, (Trinity) zabere méně místa a přitom, ještě má rpg prvky a další vlastnosti, které Uncharted 4. Aaa vítězem se stává Lara, protože je víc chlap než Nathan.

Nahlásit nevhodný obsah

20917054
Wexz napsal 18. 12. 2017 v 11.56

Od rebootu série Tomb Raider jsem si hry s Larou hodně oblíbil. Nejlepší reboot značky posledních let. Ale tohle přehazování titulu během vývoje mezi různá studia nikdy není k dobru. Doufám, že to je lichá spekulace. A taky, že to nebude Square Enix moc rushovat kvůli Avengers. Což bude :(

Nahlásit nevhodný obsah