Příběh Death Stranding bude dávat smysl
Jen máloco motá v posledních letech hráčům hlavu takovým způsobem, jako připravovaný projekt z pera mistra Hidea Kodžimy. Death Stranding patří mezi nejočekávanější tituly platformy PlayStation 4 i celého herního světa, není tak divu, že si hráči aktivně lámou hlavu, co mají vlastně všechny dosud vydané a notně záhadné trailery znamenat.
Zřejmě i vám vrtá hlavou, v jakých souvislostech koexistují levitující velryby, lidské plody plovající ve futuristických nádobách, šlápoty neviditelných stvoření, masožravé černé bláto, vyděšený Guillermo Del Toro, nahý Norman Reedus a rudě světélkující Mads Mikkelsen. Právě to jsou zatím hlavní motivy napjatě očekávaného titulu a nejnovější trailer, ukazující temné síly a lidskou bezmoc v boji proti nim, místo očekávaných odpovědí přinesl jen další otázky.
Na jednu stranu se Kodžimova tvorba rozhodně nevyznačuje přímočarými a jednoduchými zápletkami, na stranu druhou by vám ale Death Stranding, i když to tak zatím nevypadá, mozek zavařit neměl. Alespoň to tvrdí Mark Cerny, jeden z lídrů vývoje konzole PlayStation 4. V rámci show PlayStation Experience prozradil, že už má prý za sebou několik hodin hraní Death Stranding a stačilo mu zhruba 5 hodin na to, aby chápal alespoň většinu souvislostí příběhu a záhadného traileru.
Zároveň bylo potvrzeno, že zmíněný trailer běžel v reálném čase na konzoli PlayStation 4 Pro, a že prezentovaná pasáž s pod vodou plavajícím Normanem Reedusem v hlavní roli je v současné době plně hratelná. Titul tak už zřejmě i po technické stránce dostává velice konkrétní obrysy a pomalu ho opouští mlžný opar neznáma.
Datum vydání stále neznáme ani přibližně, spekulace ale hovoří o vydání někdy v průběhu příštího roku.