S Call of Duty filmy se počítá. Co přijde dál?
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka S Call of Duty filmy se počítá. Co přijde dál?

S Call of Duty filmy se počítá. Co přijde dál?

David Plecháček

David Plecháček

13. 11. 2017 10:06
Reklama

Filmy jsou logickou cestou, kudy se vydat za rozšířením nějaké herní série. V minulosti jsme podobné snahy zažili několikrát, Warcraftem počínaje, sérií Assassin's Creed konče. Oba světy k sobě mají blízko a každý vydavatel nad podobnou možností dříve či později začne uvažovat. Tak jako Activision, tak jako Blizzard.

Už to jsou dva roky, kdy se otevřeně a nahlas mluvilo o filmech ze série Call of Duty. Activison, respektive celá společnost Activision/Blizzard tehdy ustanovila celé nové oddělení, které se těmito projekty mělo zabývat. První z nich byl tehdy plánovaný na rok 2018 nebo 2019. Z informací magazínu MCV vyplývá, že se s nimi stále počítá.

„Kdykoliv, když vezmete série jako je tahle, které si s sebou bere i určité dědictví z minulosti, a rozšíříte ji na novou platformu, musíte to udělat velice opatrně,“ řekl v rozhovoru s britskými reportéry Tim Kilpin. „Takže když bude scénář nebo příběh špatný, film nenatočíme. Není to situace, kdy někdo říká: 'Je mi to fuk, hlavně to udělejte,' takhle se to nestane,“ dodal.

Tim Kilpin stejně jako celý Activision soudí, že pokud odvedou kvalitní práci, série se tak rozšíří mezi více diváků za hranice tradičních her. Podle vedení by bylo ideální natočit filmy marvelovského stylu, které by se odehrávaly ve stejném tónu, jako hry – totiž vysoce adrenalinové, energické blockbustery.

To je ale jen jedna část společnosti, Activision, který se opírá o Call of Duty a také o toys-to-life série Skylanders. Ale co druhá, neméně důležitá část? Blizzard. Ten už s adaptací svých značek na filmové plátno zkušenosti má, získal je s rozpačitě přijatým Warcraftem. Ještě vhodnější by ale mohl být Overwatch.

Krátkometrážním animovaným snímkům na YouTube nechybí styl ani originalita. Příběhové pozadí hry zůstává téměř neprozkoumané. A to je ideální výchozí bod pro něco většího a ambicióznějšího. Sám Kiplin, který byl i na tuto stranu mince dotázán, pracoval v minulosti ve společnosti Disney a staral se i o marketing Pixaru. Osobně si něco takového dokáže představit, ba dokonce by si podobný projekt i přál. „Rádi bychom něco takového udělali,“ řekl.  

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama