EA pozoruje nárůst UT i digitálních nákupů
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka EA pozoruje nárůst UT i digitálních nákupů

EA pozoruje nárůst UT i digitálních nákupů

David Plecháček

David Plecháček

1. 11. 2017 08:54 4
Reklama

Mnoho společností v těchto dnech skládá účty z první poloviny současného fiskálního roku. První stihlo sestavit výsledky Nintendo, druhé v pořadí je Electronic Arts. A jak už někteří dodávají, ve zprávě společnosti nenajdete vůbec nic překvapivého.

První polovina fiskálního roku, tedy období od začátku dubna až do konce září, je pro EA obdobím sportů. Oproti loňsku si vedení připsalo na příjmech o 120 milionů dolarů více za stejné období, a to jen za digitální nákupy. Celkem dosahovaly hodnoty 689 milionů dolarů. Necelých sedm set milionů jsou přibližně dvě třetiny veškerých příjmů společnosti, které taktéž oproti loňsku narostly.

Dost financí, pojďme se podívat na hry. Madden Ultimate Team prý letos navštívilo o 25 procent více hráčů oproti stejnému období loni. Hráčská základna FIFA Mobile vzrostla na 113 milionů unikátních hráčů. „Sledujeme, že se mnohem více hráčů přiklání u našich sportů k digitálním nákupům a že jich stále více hraje Ultimate Team,“ komentuje čísla finanční ředitel Blake Jorgensen.

„Naše sportovní tituly tak opět ukázaly svou hodnotu, tím, že opět přinesly stabilní a spolehlivé výsledky. Uplynulé čtvrtletí demonstruje, jaký vliv mají na náš business a jak se herní trh mění každým dalším měsícem a rokem,“ dodal. Nebyly to ale jen sporty, o nichž byla řeč. Dozvěděli jsme se například, že Battlefield 1 globálně vyzkoušelo přes 23,5 milionů hráčů a že The Sims 4 zaznamenalo meziroční nárůst o 40 procent.

Výsledky neopomněl okomentovat ani Andrew Wilson, ředitel Electronic Arts, který poznamenal, že klíčovými faktory těchto výsledků jsou „nové tituly studií EA Sports, úspěšné mobilní hry a stále se rozšiřující eSport“, přičemž nezapomněl dodat, že EA je samozřejmě na „digitální transformaci“ připravené reagovat. Přítomným investorům také řekl, že mohou očekávat další ohromující hry, nové kompetitivní služby s plánovanými eventy a další inovace pro hráče na všech platformách.

Jinými slovy, půjde především o digitální služby a hry tvořené po vzoru služeb. O tom už ale bylo v posledních dnech napsáno mnohé, především v souvislosti s uzavřením studia Visceral. Uvidíme, jestli se snaha EA být tím nejvíce „trendy“ a „moderním“ vydavatelem spíše nevymstí. 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama