Víme, jak dlouho trvá kampaň Battlefrontu

23. říjen 2017 15:29 / Honza Konfršt / Novinky / Diskuze (45)

Po upoutávce k příběhu Star Wars Battlefront II se nyní dozvídáme také bližší detaily o tom, jak dlouho tento náhled na příběh z pohledu temné strany síly a příběhová kampaň hry bude vlastně trvat.

Producent hry David Robillard v rozhovoru pro magazín Press Start uvádí, že příběh hry hráčům zabere zhruba 5–7 hodin hraní v závislosti na tom, jak moc si budou daní dobrodruzi hru užívat a jak jim i koneckonců přijde náročná.

Za další obdržel Robillard otázku ohledně případných příběhových rozšiřujících balíčků, zde však žádnou konkrétní odpověď nedostáváme a vše prý záleží na tom, jak si singleplayer u hráčů ve finále povede.

Star Wars Battlefront II vychází již 17. listopadu a k předobjednání je pochopitelně i na Xzone, kde můžete nalézt mimo jiné i balíček konzole PlayStation 4 Pro se samotnou hrou.

Zdroj: VideoGamer.com

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20825828
OneShot napsal 26. 10. 2017 v 12.52

Mitsurugi: Dokola tu omíláš ty, já trpělivě vyvracím jeden po druhém vaše argumenty. Ačkoli chápu, že tě to může štvát, když nedokážeš s diskuzí držet tempo, narozdíl třeba od Wexze.
Jinak stále věřím tomu, že hra nebude mít pět hodin, ale spíš k těm sedmi, dám si vyšší obtížnost, párkrát umřu. Ale abych byl fér, teď mě napadl příklad proti mému tvrzení- Max Payne. Všechny díly jsem hrál poměrně dlouho, dost možná k 10 hodinám, je to lineární střílečka, prostředí je šedivé až hrůza, a přesto je to super hra.
Tak nevím, možná je ten rozdíl v produkci- kolem Maxe nevybuchuje celý New York, nestřílí tam po sobě desítky NPC najednou. Když Max na konci sejme helikoptéru, je to jakési zadostiučinění na konec celé hry. Když v Medal Call of FrontField sejmete dvoustou stíhačku, a to pokaždé stejným způsobem, ztrácí to efekt a stává se nudou, alespoň tedy pro mě.
Jo, kdyby byla každá mise na jiné planetě, proti jiným nepřátelům, jednou stealth, jednou bitva, jednou let/jízda v nějakém vozidle a pokaždé by byl boj něčím ozvláštněn, nikoli repetitivní, nebránil bych se tomu, aby byla kampaň delší. Ale obávám se, že tihle vývojáři nejsou tak schopní, aby dokázali hru tak skvěle namixovat.
Takže jestli budu hře po vydání něco vyčítat, bude to špatný, nesmyslný příběh nebo špatná hratelnost, ale rozhodně to nebude herní doba.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 26. 10. 2017 v 08.17

OneShot: Mě je vcelku jedno co očekáváš, jinak už na tyhle žvásty reagovat nešlo. Pořád tady dokola omíláš, že je lepší krátká hra než dlouhá nudná a já ti říkám, že existuje i třetí možnost. SW střílečka by šla udělat tak, aby měla kampaň delší než 5 hodin a zároveň nebyla nudná, jediné co tomu brání je vůle EA, případně schopnosti vývojářů. Tečka.

Nahlásit nevhodný obsah

20917054
Wexz napsal 26. 10. 2017 v 06.50

OneShot: Hele rozumim. Myslime to kazdej lehce jinak. Napriklad Firewatch - cca 5 hodinova dobra hra se zajimavou atmosferou. Vidim v tom problem, protoze kdyby tahle hra byla delsi, tak by tim byla jenom lepsi. Vic tech skvelych dialogu s Delilah, vic ruznych prochazek po krasnem svete a objevovani, nejake dalsi mozne aktivity apod.
Bylo by vice prostoru uzit si jadro hry - atmosferu a rozhovory po vysilacce.

Nahlásit nevhodný obsah

20825828
OneShot napsal 25. 10. 2017 v 21.59

Cokovenecek: Přesně to tady celou dobu říkám. Jen mi to tu nikdo nevěří: ne! Ne! NE! Hra musí být dlouhá, dlouhatánská, nejdelší na světě. Jinak přece nemůže být dobrá.

Nahlásit nevhodný obsah

20917394
Cokovenecek napsal 25. 10. 2017 v 21.56

OneShot: Dobrá hra nemusí být dlouhá.Stačí 8 hodin, ale musí to být jízda se strhujícím příběhem, charaktery i audiovizuálem a především gameplayem, jinak si těch 8 hodin neužiješ.
Problém je to, že krátké hry s gameplayem ála CoD nebo Battlefield prostě mají krátké a až na výjimky průměrné až podprůměrné kampaně(výjimkou je kampaň CoD:IW).
Kdyby to byla jízda jako Doom, nemám problém. :)

Nahlásit nevhodný obsah

20825828
OneShot napsal 25. 10. 2017 v 21.38

Wexz: Dobře, vždycky jde najít výjimka, ale musíš uznat, že je nesmysl na základě jedné výjimky stanovovat cenové a jiné standardy.

Nahlásit nevhodný obsah

20917054
Wexz napsal 25. 10. 2017 v 20.21

OneShot: Takže můžeme porovnávat jen to, kde se střílí ale nic navíc? :D Ok, tak třeba Doom - minimálně dvojnásobná kampaň (mně zabrala 15h) za ty samé peníze. Říkají 5-7h, a při takovém odhadu to většině lidí zabere spíš těch 5h, jak to s oficiálnímy odhady běžně bývá. To je za +- 1500Kč prostě hovadina. A to ani nepočítám výbornou znovuhratelnost Dooma :-)

Nahlásit nevhodný obsah

20825828
OneShot napsal 25. 10. 2017 v 19.57

Mitsurugi: Myslel jsem, že se tu bavíme na úrovni. Tyhle reakce očekávám od někoho s IQ 90, Ctrl+C & V totiž bývá vrcholem jeho schopností. Ty máš na víc, Mitsurugi! Aspoň v to pevně věřím.

Nahlásit nevhodný obsah

20825828
OneShot napsal 25. 10. 2017 v 19.54

Wexz: Mass Effect je především RPG hra, trávíš čas vylepšováním Shepparda, spoustou rozhovorů, souboje jsou založené na tom, jak kooperuješ svůj tým, atd. Nic z toho v Battlefrontu není. V Battlefrontu se jen střílí. A to se po čase omrzí.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 25. 10. 2017 v 16.38

OneShot: https://media.giphy.com/media/qmfpjpAT2fJRK/giphy.gif

Nahlásit nevhodný obsah

20917054
Wexz napsal 25. 10. 2017 v 16.26

OneShot: Michas jabka s hruskama na zaklade prilis doslovne reakce, ale ok. Jde hlavne o to, že existují (linearni) singleplayer hry co maji klidne 30h a vic herni doby a ZAROVEN to neni nastavovana kase jako napr. Mass Effect.
Neni nutno to rozdelovat tak cernobile.

Nahlásit nevhodný obsah

20825828
OneShot napsal 25. 10. 2017 v 12.47

Wexz: To je jako kdybys říkal že náklaďák Tatra má být dvojnásobně dražší než Lamborghini, protože je jistě dvojnásobně větší i těžší. Nebo třeba chleba je mnohonásobně větší než takový diamant.
Staré MoHAA se dohraje asi za 4-5 hodin a nikdo o něm nic špatného neříká, protože to je prostě dobrá hra. Tečka. Na délce nezáleží.

Editováno: 25. 10. 2017 v 12.51

Nahlásit nevhodný obsah

20921825
KnedlikCZ napsal 25. 10. 2017 v 12.46

tomas.hluchnik: Manweer Heir je rasista a pokrytec říká to jenom aby zůstal na výsluní ale přitom to sám dělal když byl ještě v Bioware

Nahlásit nevhodný obsah

20917054
Wexz napsal 25. 10. 2017 v 12.36

OneShot: To je jako hájit, když by člověk koupil Fabii za 900 tisic ... někomu taková velikost stačí, ale to nic nemění na tom, že nemůže stát jako auta s dvojnásobnou velikostí.
Tedy Battlefront svou cenu obhájí pouze a jen u multiplayerového hráče. Samotná kampaň jako tahák ke koupi je hovadina, pokud se z toho nevyklube něco legendárního, což se nestane imho :-)

Nahlásit nevhodný obsah

20825828
OneShot napsal 25. 10. 2017 v 12.26

Mitsurugi: Ano, něco mezi nimi existuje, existuje mezi nimi neproniknutelná bariéra. :) Ne, teď vážně, prostě tak +- 8 hodin mi přijde pro střílečku jako zlatý střed- 5 hodin je málo, 11 zase zbytečně moc.
Není fér takové hře s 8hodinovou hratelností říkat jednohubka, na rozdíl od GTA V nebo Zaklínače 3, které mají desítky hodin, si takovou hru totiž leckdy zahraju znovu, třeba i několikrát.
P. S. Co je tak špatného na steaku? ;)

Editováno: 25. 10. 2017 v 12.27

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 25. 10. 2017 v 11.21

OneShot: A moje oblíbená hra je Bloodborne, která je v mnoha hodinách mnohem intenzivnější než drtivá většina jednohubek...

Ano, uměle natahovaná hratelnost je špatná. Jinak, s tím tvým steakovým přirovnáním táhni do hajzlu, nikdy jsem neřekl, že délka je pro mne hlavní, naopak. Říkám, že sakra existuje i něco mezi intenzivní jednohubkou a nastavovanou kaší.

Nahlásit nevhodný obsah

20825828
OneShot napsal 25. 10. 2017 v 10.51

Mitsurugi: Máš to ode mě vysvětleno i s příklady, co víc bys mohl chtít? :) Hra má být tak dlouhá, jak to vyžaduje její příběh. Ne kratší, ne delší. Nevšiml jsem si, že by u kasy v kině někdo nadával, že za tenhle film platit nebude, protože má jenom 1h 50min, že si radši počká na nějaký ten tříhodinový. Jackson natáhl malou 60stránkovou knížečku jménem Hobit na tři 3hodinové filmy- kdyby se držel původního plánu, nemusel z toho být takový nezáživný paskvil.
Moje oblíbená hra je třeba Journey- hříčka, která má sotva hodinu, ale zato je po všech stránkách mnohem intenzivnější, než leckteré mnohahodinové hry.
Asi zkrátka patřím k lidem, co raději půlkilový šťavnatý steak, než kilo a půl ovesné kaše. Jestli ty to radši obráceně, pak ti nejspíš nemám šanci svůj postoj vysvětlit.

Editováno: 25. 10. 2017 v 10.52

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 25. 10. 2017 v 08.17

OneShot: Nechápu, proč je na výběr jenom natahovaná nuda a kraťoučká jednohubka. Neříkej mi, že by vývojáři nezvládli vymyslet dobrý singl na dvojnásobnou délku, zvlášť v univerzu SW, kde je spousta možností jak oživit hratelnost (vozidla, hraní za obě strany, vesmírné bitvy, souboje jediů apod.). Jasně, že zvládli, akorát nechtějí.

Nahlásit nevhodný obsah

20825828
OneShot napsal 25. 10. 2017 v 00.08

Koukám, jaká se tu o mě nerozběhla diskuze. :) Tak tedy, pro vaše ujištění, všechny hry, o kterých jsem tu psal, jsem dohrál. Vyjma Jedi Academy, na které si Minstrieli bohužel už asi nenajdu čas, musel bych obětovat nějakou novou hru a to se mi nechce.
Délka kampaně je pro mě dostačující, lineární střílečky fakt nikdy o moc delší nebývaly. Nevím, jestli lidem selhává paměť, ale hry v 90. letech nebyly znatelně delší, než dnes. Možná, že bylo těžší je projít (složitý level design, málo lékárniček), čímž se natáhla herní doba, to ale nepovažuji za klad, spíš za zápor dnes již překonaný.
Jediná doba, kdy vycházely delší hry bylo tehdy, když začaly vycházet výhradně na CD, aby se ukázalo, o kolik víc se tam narve než na disketu. Taky ale tehdy ty střílečky měly generické prostředí, kanály, laboratoře, tunely, potemnělé sci-fi koridory, prostě spoustu nezáživného balastu, který chci dnes ve hrách vidět co možná nejméně.
Příklad za všechny- první Far Cry, levely odehrávající se v džungli a po ostrovech jsou dodnes na špičce herního designu. Levely z interiérů, které hru uměle natahují, ji stahují do vod béčkové produkce. Když si tuhle hru jednou za čas zahraju, většinou tyhle levely přeskakuju. Bylo by daleko lepší, kdyby ve hře vůbec nebyly, i když by hra pak byla o pár hodin kratší.
Příklad 2- Uncharted 4, které má oproti hrám z původní trilogie téměř dvojnásobnou délku. U té jsem si ale nevšiml, že bych se kdy nudil. To přišlo až se čtyřkou, pasáž z dětství zcela zbytečná, a jestli tam musela být, tak zbytečně dlouhá (vždyť tam půlhodiny jen chodíte!), stejně tak posledních cca 5 levelů z Libertalie, kdy vždy půl hodiny někam skáčete a modlíte se, aby už se něco stalo. A ten souboj, který přijde, je úplně stejný, jako ten předešlý, protože jinak už to vymyslet nešlo, jen měly být lépe rozvrstvené, aby to nebylo tak nápadné.
Stejně to vidím i s tímhle Battlefrontem, radši několik rozmanitých, dechberoucích, zajímavých levelů, než velká nuda, nuda, šeď, šeď.
P. S. Vzpomeňme krásného českého úsloví, že někdy méně znamená více.

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 24. 10. 2017 v 16.37

Jay7485: Ale proč to bráníš, když se EA chlubila jak bude singleplayer v BF2 dobrý.
Na tak obří studio mi to přijde opravdu žalostné. Dobrá singleplayerová hra tohoto formátu by mohla s příběhem dát s klidem 10 - 12 hodin. Zde se hovoří o tom, že lidé chtějí kvalitní single SW hru, a EA jim po x letech dá něco takového. Zatím nechci soudit single dokud neuvidím recenze třeba překvapí a bude to kvalitních 7 hodin, ale EA :D.
Hlavně dát do hry loot boxy za prachy a 5 DLC a jsme doma.

Nahlásit nevhodný obsah