Visceral zavřeno, SW hru Hennigové tvoří jiní

18. říjen 2017 10:46 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (8)

Electronic Arts nemusíte mít zrovna v oblibě, ale pokud jste fanoušky Hvězdných válek, nezbývá vám, než se na produkci amerického vydavatele spolehnout. Není to jen Battlefront, ale měly by to být i hry od studií Respawn, Motive a Visceral. Jenže zmíněné status quo už bohužel neplatí. EA totiž rozpouští studio Visceral.

„Náš průmysl se mění dramatičtěji než kdy před tím. Mění se hry, které chceme hrát a v nichž chceme trávit čas, mění se i zážitky, které z těchto her, mění se způsoby jakými chceme hrát... Všechny tyto věci se soustavně mění. To je způsob, jakým vznikají hry. V tomto rychlém prostředí se soustředíme na vytváření zážitků, o něž hráči stojí. A dnes právě proto děláme razantní změny v jednom z našich titulů,“ píše Patrick Söderlund z EA v oficiální zprávě.

Jak už je patrné z úvodu, jedná se o dosud nepojmenovanou hru studia Visceral, které se proslavilo například sérií Dead Space. Příběhová lineární adventura pod taktovkou Amy Hennigové ale nakonec nebude taková, v jakou jsme doufali. Prakticky duchovní nástupce zrušených Star Wars 1313 je – prakticky – taktéž zrušený. Už se jej totiž nedočkáme v podobě, která by tomuto popisu odpovídala. „Během celého vývojářského procesu jsme naslouchali hráčům a analyzovali zpětnou vazbu. Od určité chvíle nám bylo jasné, že abychom hráčům představili hru, kterou budou chtít a kterou si budou dlouhodobě užívat, musíme celý design otočit,“ líčí dále Söderlund. Co to přesně znamená? Star Wars v novém podání bude mnohem otevřenější a bude nabízet více možností vyžití, které budou těžit z možností enginu Frostbite.

To jsou ale informace, které nám vzhledem k tomu, kolik jsme toho o dosavadní podobě věděli, nic moc neřeknou. Daly by se shrnout do jedné věty – nástupce 1313 se zkrátka mění. Ale nejsou to jen změny ve vývoji, je to totiž především zpráva, která padla už v úvodu. Znamená totiž i konec samotného studia Visceral. Novinka tak vzniká pod hlavičkou EA Vancouver, s tím, že se EA pokusí co nejvíce zaměstnanců převést mezi další studia spadající pod značku EA Worldwide.

Co se stane s klíčovými zaměstnanci ale nevíme – projektu totiž dosud kralovala zmíněná Amy Hennigová, tedy žena, která dlouhou dobu byla svázána se studiem Naughty Dog a se sérií Unchrated. Jestli za vznikajícími Hvězdnými válkami stojí stále ona, nevíme, ale tyto změny spíše svědčí o opaku. Zda se jedná o změnu k lepšímu či nikoliv uvidíme až v následujících letech. Původní vydání určené na finančí rok 2019 (duben 2018 - březen 2019) hra podle všeho nestihne.

Zdroj: Tisková zpráva

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr2.0 napsal 19. 10. 2017 v 10.46

Jak to Electronics Arts dělá, že vycucá svoje nejlepší a pak je zavře ?
Star Wars hry jsou něco jako filmový SuperMan. Kdo začne dělat nějaký singl Star Wars toho čeká brzký konec. Alespoň to tak posledních 15 let vypadá.

Masarkavtrenyrkach: Vypadá to, že ti tři tebou jmenovaní ještě nepodlehli, i když UBISOFT už jede plně na vlně microtrapáren. Novej AC toho bude určitě plnej až po nosní dírky. Takže zbývají dva Sony a Nintendo.

Recenzenti by měli zasáhnout a při snaze hry mačkat z hráčů peníze tvrdě strhávat body :) Protože nevidím rozdíl mezi PAY TO WIN a tabulkami které otravujou kup si tohle kup si tamto. Je to dodatečný balast jež rozhodně nevylepšuje gameplay experience.

Editováno: 19. 10. 2017 v 10.57

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 18. 10. 2017 v 15.20

Nejdřív Activision/Blizzard, pak Valve a teď už ani EA si nemůže/nechce dovolit vysokorozpočtovou singleplayerovku? Tak snad se k nim nepřipojí Ubisoft, Sony a Nintendo. I když ten první jmenovaný už má solidně našlápnuto.

Nahlásit nevhodný obsah

20917054
Wexz napsal 18. 10. 2017 v 14.11

EA: Proč nejsi jako tvůj bráška Dice? Ten nám vydělává takový kupy dollarů! Jak asi máme podojit singleplayerovou příběhem-řízenou hru? Koho zajímá, že žádná hra od Dice nikdy nesahala Dead Spacu ani po kolena?
Pohleďte, EA ve své plné "kráse"

Velká rána tahle ztráta Visceralu, pořád tomu nemůžu uvěřit :-(

Editováno: 18. 10. 2017 v 14.13

Nahlásit nevhodný obsah

20840267
Mischmo napsal 18. 10. 2017 v 13.03

Tak tohle je hodně smutné. Na druhou stranu teď zase můžu doufat, že se Amy Hennig nějakým zázrakem opět dostane k vývoji Legacy of Kain a konečně se dočkáme dalšího dílu. I kdyby to mělo trvat ještě 5 let. Sakra, i kdyby 10, hlavně ať se ještě někdy dozvím, jak ten příběh dopadne.

Nahlásit nevhodný obsah

4519932
digmen napsal 18. 10. 2017 v 12.16

Pro mne osobně hodně smutná zpráva... Bohužel po skvěle vypadajících Star Wars 1313 jde o další zahubenou hru z tohoto univerza. Tfujky...

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 18. 10. 2017 v 11.41

Korporátní demence v akci, EA klasicky dalo na idiotské focus group testování a namísto takového SW Uncharted budeme pravděpodobně mít další prázdnou open world akci bez duše. A navíc s Loot Boxy. /kříštálová koule

Mimochodem, RIP Visceral, další studio vysáté a odhozené upírem EA.

Nahlásit nevhodný obsah

20878169
Reedee napsal 18. 10. 2017 v 11.08

Takže Andromeda ve SW universe? :/

Nahlásit nevhodný obsah

20885768
kingosek napsal 18. 10. 2017 v 10.58

V podstatě pro mě jedna z nejhorších zpráv za poslední dobu! :(

Editováno: 18. 10. 2017 v 10.58

Nahlásit nevhodný obsah