Visceral zavřeno, SW hru Hennigové tvoří jiní
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Visceral zavřeno, SW hru Hennigové tvoří jiní

Visceral zavřeno, SW hru Hennigové tvoří jiní

David Plecháček

David Plecháček

18. 10. 2017 08:46 8
Reklama

Electronic Arts nemusíte mít zrovna v oblibě, ale pokud jste fanoušky Hvězdných válek, nezbývá vám, než se na produkci amerického vydavatele spolehnout. Není to jen Battlefront, ale měly by to být i hry od studií Respawn, Motive a Visceral. Jenže zmíněné status quo už bohužel neplatí. EA totiž rozpouští studio Visceral.

„Náš průmysl se mění dramatičtěji než kdy před tím. Mění se hry, které chceme hrát a v nichž chceme trávit čas, mění se i zážitky, které z těchto her, mění se způsoby jakými chceme hrát... Všechny tyto věci se soustavně mění. To je způsob, jakým vznikají hry. V tomto rychlém prostředí se soustředíme na vytváření zážitků, o něž hráči stojí. A dnes právě proto děláme razantní změny v jednom z našich titulů,“ píše Patrick Söderlund z EA v oficiální zprávě.

Jak už je patrné z úvodu, jedná se o dosud nepojmenovanou hru studia Visceral, které se proslavilo například sérií Dead Space. Příběhová lineární adventura pod taktovkou Amy Hennigové ale nakonec nebude taková, v jakou jsme doufali. Prakticky duchovní nástupce zrušených Star Wars 1313 je – prakticky – taktéž zrušený. Už se jej totiž nedočkáme v podobě, která by tomuto popisu odpovídala. „Během celého vývojářského procesu jsme naslouchali hráčům a analyzovali zpětnou vazbu. Od určité chvíle nám bylo jasné, že abychom hráčům představili hru, kterou budou chtít a kterou si budou dlouhodobě užívat, musíme celý design otočit,“ líčí dále Söderlund. Co to přesně znamená? Star Wars v novém podání bude mnohem otevřenější a bude nabízet více možností vyžití, které budou těžit z možností enginu Frostbite.

To jsou ale informace, které nám vzhledem k tomu, kolik jsme toho o dosavadní podobě věděli, nic moc neřeknou. Daly by se shrnout do jedné věty – nástupce 1313 se zkrátka mění. Ale nejsou to jen změny ve vývoji, je to totiž především zpráva, která padla už v úvodu. Znamená totiž i konec samotného studia Visceral. Novinka tak vzniká pod hlavičkou EA Vancouver, s tím, že se EA pokusí co nejvíce zaměstnanců převést mezi další studia spadající pod značku EA Worldwide.

Co se stane s klíčovými zaměstnanci ale nevíme – projektu totiž dosud kralovala zmíněná Amy Hennigová, tedy žena, která dlouhou dobu byla svázána se studiem Naughty Dog a se sérií Unchrated. Jestli za vznikajícími Hvězdnými válkami stojí stále ona, nevíme, ale tyto změny spíše svědčí o opaku. Zda se jedná o změnu k lepšímu či nikoliv uvidíme až v následujících letech. Původní vydání určené na finančí rok 2019 (duben 2018 - březen 2019) hra podle všeho nestihne.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama