Podpora singleplayeru Andromedy končí

20. srpen 2017 10:46 / konfrst.jan@gmail.com / Novinky / Diskuze (20)

Jestliže jste se snad těšili na dodatečná příběhová rozšíření pro Mass Effect: Andromeda a bránili jste se (stejně jako já) z toho důvodu v rozehrání hry, tak vás musíme zklamat – BioWare dávají na vědomí, kterak je hra po příběhové stránce zcela hotová.

Zapomenuta je tedy doba, kdy kupříkladu třetí díl série obdržel perfektní příběhové DLC Leviathan či nostalgický přídavek Omega. V případě moderní Andromedy tak jakákoli další případná péče hře bude zaměřená již pouze na on-line složku hry.

Oznámení přichází skrze oficiální web hry, kde se lze dočíst mimo jiné i o tom, kterak plánují případné další mezery v příběhu dopovědět jinou formou. Řeč přitom může být o případných knihách a komiksech, které se v tomto univerzu již dříve objevily a jejichž další pokračování tedy zřejmě v přípravě jsou.

Spolu s tím oficiálně končí i samotná podpora singleplayerové složky hry, jež se již ani nedočká žádných dalších aktualizací. Ta označená 1.10 tedy znamená tečku za příběhem Andromedy a pro mnohé prozatím také možná jeden smutný konec série, jež si dříve získala cestu do srdcí milionů fanoušků sci-fi po celém světě a která se s posledním dílem dočkala nepříliš vřelého přijetí.

Každopádně co se dalšího obsahu týče, tak ten v rámci multiplayeru tedy ještě dorazí a další s tím spojené zajímavé novinky BioWare slibují odhalit již brzy. Nějaké překvapení si pak tým, určitě nechá na takzvaný N7 Day, který vychází z kalendářního 7. listopadu (datum je odvozeno od anglického November).

Podobné oznámení přitom zákonitě přijít muselo – na hře zřejmě již jen pracuje pouhé jádro multiplayerového týmu, ti ostatní změnili své pozice v rámci dříve oznámeného sloučení s týmem EA Motive, který momentálně spolupracuje na pokračování rebootu akce Star Wars Battlefront.

Vy už se s námi ale určitě můžete o svůj názor na hru podělit v diskuzi, my vás k tomu určitě můžeme určitě ještě odkázat na naši recenzi a na Xzone, kde si mohou případní zájemci hru pochopitelně také pořídit.

Zdroj: USgamer, www.GameInformer.com, GameSpot, Ars Technica, Eurogamer.net, DualShockers, Kotaku, Twitter, BioWare

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20917394
Pozastavený účet napsal 21. 8. 2017 v 00.31

OneShot: Svatá trojice greedy korporací EA, Ubisoft a Activision, kde si za moment budeme moci koupit již předem dohranou hru? :D
Proč se snaží o co největší zisk, když stačí pouze dobrý marketing hry, obzvlášť u těchto 3 korporací, které podávají desítky milionů kopií svých her?To je dosti greedy.
V zisku je tuna vývojářských firem a nepotřebují kvůli tomu cpát season pass za 60 euro a k tomu mikrostransakce ovlivňující gameplay.V Evropě, Americe i v Asii jich najdeme poměrně dost.Zaklínač 3, který zajistil CD Projektu zisk v hodnotě přes miliardu USD ukazuje, že stačí jednoduše udělat kvalitní hru.Nepočítaje tedy F2P tituly, které jednoduše na těchto věcech stát musí, aby se hra vyplatila.
Nikdo neříká, že tyto korporace ovládají zednáři.
Naopak jsem rád, že se k nám nedostavilo více odstrašujícího příkladu, jak nedělat a nepropagovat hru ála Mass Effect Andromeda.Proč asi ta hra neprodala to, co měla?Jaksi pořád nemohu zapomenout na to nenaplnění, co se dostavilo po dohrání Andromedy.Ta hra nemá spád.A naštěstí ji nehodlají více ždímat.
Ale je nakonec dobrou zprávou, že EA se poučilo.Battlefront 2 nebude mít season pass.Hra bude mít 3x více obsahu a teď EA uvidí, že pokud hra bude opravdu dobrá, tak se vyplatí dělat takové kroky.Teď je špatným příkladem spíše Ubisoft, který dělá přesný opak toho co EA.For Honor je přímým důkazem.

Nahlásit nevhodný obsah

20825828
OneShot napsal 20. 8. 2017 v 22.54

Mitsurugi: Všechny firmy bez rozdílu se snaží o co největší zisk. Nevím, proč zrovna EA by se to mělo vyčítat. Kdyby se firmy o zisk nesnažily, tak by zkrachovaly a nakonec by nezbyl nikdo, kdo by vývoj her financoval.
Stejně jako třeba hudebnímu skladateli se nepovedou všechny písničky, režisérovi všechny filmy, spisovateli všechny knížky, i v herním průmyslu se může dobrý vývojář setkat s neúspěchem. Není výjimkou, že něco, co vypadá zpočátku jako výborný nápad, jako něco, co se může stát legendárním, se po dvou letech promění v něco, co zavání prů***em. I sami vývojáři to vědí, akorát už je pozdě na to celý koncept zrušit, no a legendární hru z toho neudělají, ani kdyby se rozkrájeli.
Je to zhruba jako když se ti podle osvědčeného receptu nepovede těsto na buchty a odpoledne ti mají přijít hosti- super buchtu už z toho neuděláš, ale něco jim holt musíš nabídnout, tak ji upečeš. Pak se samozřejmě můžeš snažit buchtu vylepšit, dát navrch šlehačku, nebo krém, ovšem jen v případě, máš-li ho k dispozici. Když ho nemáš, rozhodně bys na tu ne moc povedenou buchtu neměl patlat džem, o to nikdo nestojí. A s těmi DLCčky je to stejné.

Editováno: 20. 08. 2017 v 23.01

Nahlásit nevhodný obsah

20872214
marosho napsal 20. 8. 2017 v 22.00

Mitsurugi: Má pravdu, jsou to konspirace. Může být pravda to co píše on, stejně jako to co píšeš ty..to se asi nikdy nedozvíme.

Nahlásit nevhodný obsah

20872214
marosho napsal 20. 8. 2017 v 22.00

Mitsurugi: Má pravdu, jsou to konspirace. Může být pravda to co píše on, stejně jako to co píšeš ty..to se asi nikdy nedozvíme.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 20. 8. 2017 v 21.12

OneShot: Jaká konspirace? EA je firma proslulá chamtivostí, kdyby si mysleli, že z Andromedy dokáží vytřískat víc, tak to udělají. Očividně si to z nějakého důvodu nemyslí, jinak bychom tu spíš než tuhle zprávu četli zprávu oznamující DLC.

Nahlásit nevhodný obsah

7739207
spoock napsal 20. 8. 2017 v 19.16

No, radeji at tu aferku nechaji tak 3-4 roky vyhnit, pak at klidne udelaji restart serie s nejakym zkusenym tymem, aby slo videt, ze ME neni druhorada znacka.

Nahlásit nevhodný obsah

20825828
OneShot napsal 20. 8. 2017 v 18.28

Mitsurugi: Já bych zase za vším nehledal konspiraci, Ubisoft neovládají templáři, EA není nejhorší firma všech dob. Jestli jsou slabé prodeje, tak naopak povedené DLC může přilákat další zákazníky (viz Taken King u Destiny), je to lepší, než vyhodit peníze investované do vývoje tím, že se na hru vykašlou, to jim prodeje určitě nezvedne. Věřím, že kdyby nějaký super nápad na DLC měli, tak už o něm dávno víme.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 20. 8. 2017 v 17.53

OneShot: Akorát mluvíme o EA. Takže jediný důvod proč nebudou singlová DLC pro Andromedu je to, že si hlavouni myslí, že by se to nevyplatilo. Žádné kreativní důvody bych za tím nehledal.

Nahlásit nevhodný obsah

20853933
konfrst.jan napsal 20. 8. 2017 v 17.53

Wexz: Pravda, díky za upozornění, určitě se o tom zmíníme.

Nahlásit nevhodný obsah

20866316
Wumitai napsal 20. 8. 2017 v 16.28

OneShot: děkuju

Nahlásit nevhodný obsah

20825828
OneShot napsal 20. 8. 2017 v 16.20

Za mě je to sympatický krok. Pokud je příběh dostatečně uzavřený a kompletní (nehrál jsem, nemůžu soudit), pak jej není třeba nijak nastavovat. DLC je dobré, pokud máte zajímavý příběh, který chcete vyprávět, ale zároveň do hlavní dějové linky nezapadá (př. Knife of Dunwall, Dead Kings, Burial at Sea, ...) a/nebo ji příliš rozmělňuje (př. Left Behind). Pokud autoři žádný takový nápad nemají, pak je jedině dobře, že do hry necpou desítky DLC za každou cenu (př. netřeba), nebo dokonce, že nevykrojili nějakou část hlavní linky (př. sekvence 12 a 13 v AC2), kterou by dali do DLC, jak je to nyní u některých firem v módě.
P. S. Nemůže skončit podpora, která nikdy nezačala.

Nahlásit nevhodný obsah

20917054
Wexz napsal 20. 8. 2017 v 15.17

tomas.hluchnik: Dle nedavneho twitteru Casey Hudsona (Hlavniho cloveka za puvodni trilogii) se rozhodne chteji v budoucnu vratit ke znacce Mass Effect.

Myslim ale ze se tu jedna o budoucnost jeste dost dalekou :(

Nahlásit nevhodný obsah

20869592
tomas.hluchnik napsal 20. 8. 2017 v 14.46

No doufám, že to není úplný konec ME. Ta série nemůže za to, že tento díl dělala banda neschopných lidí.. jako taková si však další díly zaslouží, jen by to chtělo navrátit se ke kořenům a nesnažit se navazovat na Andromedu

Nahlásit nevhodný obsah

20859570
stitch123 napsal 20. 8. 2017 v 14.41

Tombaniero: Omega zas tak špatná nebyla. Aria je super postava.

Nahlásit nevhodný obsah

20853933
konfrst.jan napsal 20. 8. 2017 v 14.06

Tombaniero: Pro mě to bylo nostalgické z toho důvodu, že jsem se navrátil do povědomých lokací druhého dílu, ale jinak jasan, nálepka nostalgie objektivně řečeno určitě sedla i na Citadel.

Nahlásit nevhodný obsah

20877091
Tombaniero napsal 20. 8. 2017 v 12.41

Co si ja pamatuju, tak nostalgicke DLC pro ME3 bylo Citadel. Omega byla naprosto bezpribehova koridorova "rezba", kterou jsem mel i pres asi hodinovou delku problem dohrat, jak nudny a nezazivny to bylo.

Nahlásit nevhodný obsah

20897977
neko10 napsal 20. 8. 2017 v 12.03

přiběhovy dlc utnuly kvuly athem

Nahlásit nevhodný obsah

20866316
Wumitai napsal 20. 8. 2017 v 11.46

No a kdyby jakékoliv DLC vyšlo třeba i zdarma, tak by se na tvůrce hry nadávalo, jakž se snaží okrást slušné hráče a bůhví co ještě, popřípadně by se jim vysmívalo, takže ať udělají jakýkoliv krok, tak každý bude ten špatný. Takže Andromeda má sice pihy na obličeji, ale sou to právě ty pihy, co ji dělají krásnou, tak jako u spousty jiných her, na které se nadává. 5/5

Editováno: 20. 08. 2017 v 11.46

Nahlásit nevhodný obsah

20897977
neko10 napsal 20. 8. 2017 v 11.41

fail hra

Nahlásit nevhodný obsah

20877667
Micuda98 napsal 20. 8. 2017 v 11.32

Díky za švýcarský sýr Bioware...

Nahlásit nevhodný obsah