Tales from Borderlands nebyly úspěchem
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Tales from Borderlands nebyly úspěchem

Tales from Borderlands nebyly úspěchem

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

10. 8. 2017 13:15 7
Reklama

Na světě zřejmě není příliš velké množství hráčů, kteří se aktivně zajímali o epizodické vyprávění Tales from the Borderlands od Telltale Games, neboť se zpětně dozvídáme o tom, že tento počin z hlediska rentability nijak závratně úspěšný nebyl.

Konkrétní prodejní cifry se nedozvídáme, skrze rozhovor s celou řadou zaměstnanců studia zveřejněný na Campo Santo Quarterly Review se k nám však dostává řada jiných a potencionálně zajímavějších informací.

Předně se dozvídáme to, že již v průběhu samotného vývoje, a tedy i před dokončením finálních epizod bylo zcela jasné, že se této sérii start příliš nevyvedl. Těžko říci, zda byl v daný moment trh adventurami přesycený či zda za tím vězelo cokoli jiného, každopádně příliš velký zájem ze strany hráčů neexistoval. Prodělečný projekt to ale i přesto naštěstí nebyl, nemohl se však zároveň ani srovnávat s úspěchem ostatních titulů a sérií.

To mělo dnes už možná poněkud překvapivý následek ten, že prakticky okamžitě docházelo k omezení počtu lidí, kteří na zbývajících epizodách spolupracovali, a to takže až na absolutní dřeň. Ve finále na posledních epizodách pracoval tak malý tým, že z každého odvětví (třeba například programování či animace) v daný moment na aktuálně rozpracované epizodě pracoval vždy jen jeden člověk. A to navíc šlo mnohdy o velmi ambiciózní nadšence, kterým se kupříkladu přesčasy neproplácely (o tom samozřejmě byli informováni).

Nadšení se ale projevovalo a z hlediska hodnocení kritiků hra skutečně úspěšná byla, nicméně její reputaci to v obchodech naneštěstí nezachraňovalo a těžko momentálně očekávat, že by se tato série kupříkladu mohla dočkat pokračování.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama