Vedení Ubisoftu o vzniku Skull & Bones
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Vedení Ubisoftu o vzniku Skull & Bones

Vedení Ubisoftu o vzniku Skull & Bones

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

24. 7. 2017 11:05 2
Reklama

Proč Skull and Bones není jen dalším spin-offem série Assassin’s Creed? Tuto otázku si po zhlédnutí prvních trailerů k premiérovému titulu nové IP Skull and Bones zřejmě položil leckdo. Hra silně inspirovaná námořní částí třetího a čtvrtého dílu nejdominantnější série Ubisoftu prostě jako by z oka vypadla Black Flag. Palčivou otázku tvůrcům položil GameSpot, a to i přímo osobě nejpovolanější, CEO Ubisoftu Yvu Guillemotovi.

Když designéři v Montrealu někdy v roce 2010 při brainstormingu rozhodli, že do připravovaného třetího dílu Assassin’s Creed nějakým způsobem zapasují námořní bitvy, mohlo to znít bláhově, bizarně, možná dokonce museli někoho na vyšším postu podplatit porcí poutine. Je ale nepravděpodobné že by tušili, jak významný a zábavný prvek série z tohoto rozhodnutí vzejde. A že z něj nakonec vzejde i celá nová IP.

“Po Assassin’s Creed IV: Black Flag jsme chtěli zůstat u pirátské fantasy, posílit ji a udělat ji větší,” vysvětluje motivy studia Olivier de Rotalier, hlava Singapurské divize Ubisoftu a rozhovorový spolusedící Guillemota. “Singapurský tým stvořil prototyp pracující s námořními bitvami jednoho proti jednomu a byla to skvělá zábava, jenže to bylo zároveň daleko od cesty, kterou se chtěl ubírat Assassin’s Creed,” dodává. Právě Ubisoft Singapore se nakonec pod titul spolu s Blue Byte Software podepíše.

“Nechtěli jsme být ničím limitováni, stvoření nové značky vám rozváže ruce. Je to způsob jak si vydobýt více svobody,” vysvětluje odtržení od videoherní zlaté žíly Guillemot. Svá rozhodnutí podložil obrovským zájmem hráčů o Skull and Bones. Dle jeho slov nikdy předtím nová IP po odhalení nenalákala tolik hráčů k registraci. De Rotalier pak přilil olej do ohně tvrzením, že Ubisoft do značky vkládá obrovské naděje a její podpora by měla trvat až patnáct let.

Po stránce kvantity zřejmě Ubisoft tradičně troškařit nebude. Jak tomu bude v případě kvality ukáže čas. Skull and Bones připluje na PS4, Xbox One a PC v průběhu příštího roku.

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama