Jason VandenBerghe opouští Ubisoft

12. červenec 2017 09:56 / Pavel Makal / Novinky / Diskuze (4)

Možná si vzpomenete, jak nám Ubisoft před dvěma lety na E3 představil For Honor. Po prvním traileru se na pódiu objevil sympatický chlapík s hůlkou, výtvarný šéf projektu Jason VandenBerghe, a svým nakažlivým charismatem nás přesvědčil o tom, že For Honor bude něčím vyjímečným. Jak to nakonec dopadlo, o tom si od letošního února můžete udělat obrázek sami. Faktem ovšem je, že VandenBerghe v Ubisoftu končí.

Zprávu přinesl server GamesIndustry, VandenBerghe se však o novinku podělil i ve veřejném příspěvku na Facebooku. Jeho příští kroky povedou do společnosti ArenaNet, dceřinné firmy NCSoftu, která má na svědomí MMORPG sérii Guild Wars. VandenBerghe říká, že se na změnu velice těší a do týmu v ArenaNet se okamžitě zamiloval poté, co jej v minulosti navštívil. Dodává také, že na nové pozici nebude přímo tvořit hry, na starost bude mít řízení jednotlivých týmů a poradenství. 

VanderBerge vzpomíná na své angažmá v Ubisoftu pozitivně: “Užil jsem si tam devět skvělých let. Byla to ta nejlepší zkušenost mojí dosavadní kariéry. V mnoha ohledech mě to místo definovalo. Odcházím plný vděčnosti za všechny příležitosti, které jsem tam dostal, a lásky ke všem těm úžasným lidem, díky nimž je Ubisoft tím, čím je.”

První příležitost na pozici kreativního šéfa vývoje dostal VandenBerghe v roce 2005, tehdy ještě v Activision. V průběhu let se podílel na značkách Call of Duty, Guitar Hero nebo Spider-Man. V Ubisoftu pracoval na Red Steel 2, Ghost Recon: Future Soldier, Far Cry 3 a samozřejmě i For Honor. 

Zdroj: GamesIndustry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20841627
Silesian napsal 12. 7. 2017 v 13.46

Editováno: 12. 07. 2017 v 21.20

Nahlásit nevhodný obsah

20875790
g2664065 napsal 12. 7. 2017 v 12.59

Takže takové to, po neúspěchu vyhodíme/"uděláme podmínky pro rozvoj", PR nebo tvůrce. No jasně že tvůrce, ti neúspěch kvůli PR nesou těžce a třeba ještě odejdou sami, PR přeci právě pracuje na Skull and Bones.

Nahlásit nevhodný obsah

20917394
Cokovenecek napsal 12. 7. 2017 v 12.28

Masarkavtrenyrkach: Musím souhlasit, na E3 2015 bylo For Honor s jeho vystoupením opravdu zajímavé, jelikož For Honor je jedna z mála posledních IP, které se Ubisoft nesnaží spojit stejnými prvky jako dron, stealth, parkour...Pokud stojí za FC3, tak je to jedině dobře.

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 12. 7. 2017 v 11.52

Pokud mám soudit podle jeho přednášek, řekl bych, že je to velmi zajímavý a velmi chytrý herní designér. Stojí za skvěle vymyšleným Far Cry 3 (ústup od realizmu dvojky, k něčí radosti a k něčí zlosti). Stojí za designem Red Steel 2, kterému vdechl nový život po příšerné jedničce, která vykazovala všechny špatné znaky launch-titulu. A z téhle hry asi bylo i hodně čerpáno při designu For Honour -- myslím, že si nikdo nestěžoval, že by tam byl špatně vymyšlený systém boje.

Nahlásit nevhodný obsah