Autoři The Order: 1886 ukazují VR adventuru

12. červenec 2017 11:42 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (6)

Ready at Dawn je studio se zvláštní minulostí. Když už si tým z kalifornského Irvine trpělivě vyšlapal cestičku k první vlastní velké hře, naservírovalo nám krátký, leč intenzivní a vizuálně působivý zážitek, kterému mnoho fanoušků nemůže přijít na jméno – The Order: 1886. A tak se tým zaměřil opět na menší hry.

Jednou z nich je poměrně bizarní hříčka Deformers, která vyšla letos na jaře. Ani ta si ale od kritiků nevysloužila příliš kladná hodnocení. Čistě teoreticky by širokou veřejnost mohl zaujmout spíš další projekt, na kterém v Ready at Dawn dělají, Lone Echo, vesmírnou adventuru, jen kdyby nebyla exkluzivní pro Oculus Rift.

Lone Echo ale zajímavě alespoň vypadá, takže i když třeba nepatříte mezi majitele Oculu, můžete se podívat na to, jak si v kalifornii vedou. Zhostíte se role robota Jacka, tzv. S11 Echo jednotky, která obývá těžební stanici Kronos II u vnějšího prstence Saturnu. Vaším úkolem je řešit problémy, které se na stanici objeví.

K tomu slouží a pomáhají futuristické nástroje. S jejich pomocí (a eventuálně s pomocí Touch ovladačů) budete překonávat nejrůznější nástrahy, které vás a vašeho „nadřízeného“, kapitánku Olivii Rhodes, potkají. Podívat se můžete na trailer, který vám ukáže, v čem Lone Echo vlastně spočívá.

Vedle příběhu se můžete těšit i na Echo Arena, tedy na oblast, v níž se bude odehrávat kompetitivní multiplayer v nulové gravitaci. V čem bude přesně spočívat ale nevíme. Lone Echo vychází už 20. července, byť jen exkluzivně na PC, specificky pro Oculus Rift. Tak doufejme, že si Ready at Dawn svou pošramocenou reputaci alespoň částečně napraví.

Zdroj: All Games Delta

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
4519932
digmen napsal 12. 7. 2017 v 13.22

RaD rozhodně nelze jednoduše zaškatulkovat. Studio má za sebou spoustu dobrých her, ale i některé nepodařené srágory (vyjmenovali jste jich tady dost). Přesto mi to nedá a Orderu se musím malinko zastat. Ano, šlo sice o jednohubku, co se hraní týče, ale jen málo která hra dnes vypadá jako Order. Tisíc lidí mi tu řekne, že dobrá grafika neznamená automaticky dobrou hru. Jenomže světe div se, mně se Order líbil. Jo a chtěl bych druhý díl, jestli jsem to už nepsal.
Ocelotr2.0: ANTHEM by měl vyjít na všechny platformy, pokud se nepletu. A máš pravdu, že SONY se s exkluzivitami málokdy splete. Ještě bych doplnil, že MGS4 byl taky špička v oboru. A to na počátku éry PS3...

Nahlásit nevhodný obsah

20825828
OneShot napsal 12. 7. 2017 v 13.15

Cokovenecek: The Order je super hra, pro mě min. v top 10 her na PS4. A není to zrovna grafika, co mě na hře tak uchvátilo. Líbil se mi nápad a jeho provedení, i celková hratelnost. Taky jsem hru dohrál na jeden zátah (u mě tak 1 z 50) a teď mi nezbývá, než se modlit, aby vyšel The Order: 1887, protože mi nikdo nevymluví, že první díl neměl žádný konec.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 12. 7. 2017 v 12.52

Cokovenecek: Jako zase na druhou stranu neni moc exkluzivek co by se v týhle generaci SONY nepovedlo neni. Tohle byl startup lineup, který měl spíše rychle ukázat grafické možnosti PS4. Takové hry má každá generace konzolí. Tebou zmiňované RYSE, na PS3 Uncharted 1, XBOX teď chystá holomajznu na SCORPIO ATHEM, i když tady bude snad vychytanější DESTINY 2. První hry na novou generaci konzolí jsou většinou hratelnostně staré hry v novém grafickém kabátku. Čest vyjímkám jako MGS2 což byla jedne z prvních her na PS2 a technicky ji do konce konzole překonali možná 3 hry. God Of War 2, FFXII a BLACK. Jiné hry na PS2 se ostrostí obrazu (GOW 2 měl i progressive scan čili 576p) a snímkováním ani nepřiblížili.

Nahlásit nevhodný obsah

20917394
Cokovenecek napsal 12. 7. 2017 v 12.25

Masarkavtrenyrkach: Technická stránka není vše.The Order bych přirovnal ke Knacku nebo Ryse Son of Rome, jelikož ta hra prostě nemá za cíl nic jiného, než mít pěkně vypadající grafiku.
Hra stála klasických 1800 korun s náplní na úrovni nejkratšího CoD dílu(4 hodiny a často ani ne gameplaye).
Myslím, že se ani Sony nedivím, že tuhle hru ve své výkladní skříni nechtěli, i když tam možná je nějaký jiný důvod, nesledoval jsem ten spor před 2 lety.
God of War se jim dařilo, ale vlastní IP se jim vůbec nepodařila, ačkoliv příběhové pozadí a celkově Londýn bylo zajímavé prostředí.
Bohužel, všechno ostatní krom audiovizuálu šlo do kytek.Technická stránka je taktéž programování AI, kde Ready at Dawn naprosto selhali a přinesli horší AI než Ubisoft a Activision dohromady.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 12. 7. 2017 v 12.18

Masarkavtrenyrkach: Ready at Dawn dělali skvělý hry na PSP, Daxter a GOD OF WAR: CHAIN OF OLYMPUS a to druhý GOD OF WAR. Skutečně skvělé hry. Přechod do AAA nezvládli, ale podle mne je to dáno požadavkem. Neměli asi úplně tak volnou ruku a SONY podle mne po nich chtěli Gears of War pro PS. Jakožto každá firma, co se chce rozvíjet na to kejvli. A výsledek asi nebyl ideální. Jakmile dobrou firmu odsunou vyrábět hry pro "periferii" jde to s ní z kopce. Viz. RARE - KINECT, MOLYNEUX - KINECT, INSOMNIAC - XBOX (i když SUNSET OVERDRIVE je dobrej, nechápu ten nezájem).

Třeba já teď hraju Bioshock: PREY Portal, který všichni chválí, ale mne prostě nesedí nepřátelé. Černý slizy, který se můžou proměnit v cokoliv. jako přijdu do místnosti a cokoliv může být nepřítel ? Veškerý moje plánování jde do zadku, když překročím hranici spustí se trigger a vyskočí na mě deset slizů. Počítám, že časem se budou dát odhalit skrze nějakou schopnost no začátek je rozpačitý. Hraju to jako simulátor ženský co přijde do místnosti a hasákem rozmlátí veškerý nábytek načež začne zkoumat co v místnosti je. Doufám, že se nepřátelé zlepší. Černý GOO z vetřelce a headcraby HALF-LIFE 2 ? Nůda. Už vim proč jsou všichni nepřátele v každý hře zombie. Páč jsou prostě nejlepší. Ale level design a možnost přeskakovat obrovský části hry je skvělej, taktéž GOO cannon.

Editováno: 12. 07. 2017 v 12.30

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 12. 7. 2017 v 12.04

Je velmi škoda, že Ready-at-Dawn si tak pokazili vztahy se Sony při vývoji The Order. Odhaduji, že se vývoj velmi protáhl a velmi prodražil. A k tomu asi neuspokojivé prodeje. Je to škoda, protože jejich PSP God of War hry jsou klasiky a vlastně i The Order ukázalo, jak skvěle na tom jsou vývojáři po technické stránce. Jak hodně jsou asi vztahy se Sony pošramocené dokládá i to, jak se se svou stávající produkcí Playstation platformě vyhýbají.
Ad Lone Echo: Bohužel odsouzeno k neúspěchu. Ale třeba není smlouva s Oculusem tak striktní a hra se objeví v ne-VR podobě. Moc šancí tomu ale nedávám, protože vydavatel jsou Oculus Studios (viz. http://www.oculus.com/experiences/rift/…)

Nahlásit nevhodný obsah