Smrt v Super Mario pro Switch nehraje roli
Ačkoliv má být Super Mario Odyssey největším tahákem podzimní sezóny, víme o něm stále relativně málo. Na E3 jsme sice viděli ukázku, která naznačovala zajímavé mechanismy, ale jestli bude mít Mario nějakou větší hloubku nebo jestli se bude jednat spíše o sbírku miniher a půjde tím pádem o různá pískoviště s odlišnými úkoly, stále nevíme.
Druhé variantě nasvědčuje to, že hra nebude znát něco jako „konec hry“. Informace se objevila v japonštině na oficiálním twitterovém účtu hry. V praxi je mechanismus podobný jakékoliv Lego hře, kde se po smrti instantně objevíte a jen svým nezdarem přijdete o několik penízků. Jak to konkrétně funguje, ukazuje přiložený gif.
マリオの体力が0になったり、奈落に落ちると、持っているコインが10枚減ってしまいます。ただし…!いくらミスしてもGAME OVERはありません。 pic.twitter.com/6oEia6LcVr
— スーパーマリオ オデッセイ (@mario_odysseyJP) July 4, 2017
„Pokud Mariovo zdraví klesne na nulu, nebo pokud spadne do nějaké hlubiny, přijde o deset zlaťáků. Ale! Nezáleží na tom, kolikrát se vám to nepovede, nikdy se totiž neobjeví „game over“,“ říká přiložený text. Ačkoliv se narození neděje tak okamžitě, jako v přirovnávaném Legu, po vašem neúspěchu se zanedlouho objevíte zpět těsně před vaším nezdarem.
To je od klasických Mario titulů velká změna. Jestli bude i samotná hra revoluční, nebo jestli půjde o jen o to, že se nedočkáme konceptu „životů“, uvidíme už 27. října, kdy Super Mario Odyssey pro Nintendo Switch vychází. Předobjednat jej můžete na Xzone.cz.