Manažer z 343 čekal zklamání z MS na E3
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Manažer z 343 čekal zklamání z MS na E3

Manažer z 343 čekal zklamání z MS na E3

David Plecháček

David Plecháček

30. 6. 2017 10:05 8
Reklama

Je konec června, ráno vyšel pravidelný donate článek, který shrnuje uplynulý měsíc, a někdo by mohl čekat, že se pomalu s čistým štítem překulíme do letních měsíců. Omyl! Ještě několik dní budeme žít z dozvuků letošní E3, a pokud bychom se měli dočítat takové špíčky, které vypustil do světa komunitní manažer 343 Industries (série Halo), ani by nám to nevadilo.

Pokud sérií dennodenně nežijete, o Brianu Jarrardovi jste asi nikdy neslyšeli. Jak už padlo v úvodu, jedná se o komunitního manažera společnosti 343 Industries, která má pod svými křídly sérii Halo. Loni 343 na konferenci nebyli a ani letos se na pódium nedostali, přesto si tým show tentokrát nenechal ujít. V příspěvku, který se objevil na blogu Halo, Jarrard vyjadřuje své pocity z konference, ale vlastně se moc nediví kritice některých diváků, kteří tvrdí, že o žádnou show nešlo.

„Po několika letech jsem dostal možnost vrátit se na E3, takže jsem se samozřejmě těšil – i když to byla zvláštní akce pro Halo a 343 a já vážně očekával, že lidé budou kvůli chybějícím žhavým novinkám hodně zklamaní,“ napsal v jedné pasáži. Za to ho v Microsoftu asi příliš nepochválí.

Jarrard pak hovořil o zklamání ještě jednou, ale vztáhl jej pouze na hráče Halo, kteří na začátku videa Xboxu One X viděli alespoň helmu Master Chiefa a později došlo k odhalení velkého rozšíření Halo Wars 2 (ergo Halo na E3 bylo), ale chápe, že „komunita na to může nahlížet z jiného úhlu pohledu“. Původní výrok mu ale nikdo neodpáře.

Později v textu napsal, že „Halo si zcela jistě ještě své chvíle slávy užije ještě jednou, ale že je ve skutečnosti docela fajn pocit mít volné ruce, takže tým může sklopit hlavy a pracovat na něčem, co bude hotové prostě tehdy, až to bude hotové“. To dokládá to, co Microsoft říkal už před několika týdny, totiž že o Halo se ještě nějaký čas mluvit nebude.  

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama