Microsoft chystá více her, šetří je na později
Celkem 42 her. V nedělním souhrnu jsme si spoustu z nich připomněli, ale také jsme spoustu titulů, které se na E3 konferenci Microsoftu ukázaly, záměrně vynechali, protože bychom tu mohli být až do zítra. Na počet si stěžovat nemůžeme, přesto letošní tiskovce společnosti z Redmondu něco chybělo. Možná větší hry? Možná náznak, že se Microsoft na jejich vývoji bude dál podílet. Někteří ale této strategii říkají timing.
Jako třeba Aaron Greenberg. „Je to balanc mezi tím, kolik si toho nechat a kolik toho představit v rané fázi,“ řekl GameReactoru. „Můžu vám říct, že je spousta dalších projektů, které se pro Xbox chystají, mezi kterými jsou i velké hry, o nichž dnes mluvit nechceme. Vždycky tohle musíme brát v potaz a musíme to řešit.“
Greenberg navíc říká, že 42 tak různorodých her, které Microsoft na E3 ukázal, dává prostor k tomu, aby si některé ponechal do budoucna. Asi vás nepřekvapí, co bylo důvodem takové odpovědi – byl jím opět Scalebound. Několikrát se o něm mluvilo jako o projektu, který ztroskotal především na tom, jak brzy byl světu představen a že celý jeho vývoj probíhal pod dozorem veřejnosti.
V této části Greenberg řekl, že vývoj her je kreativní proces a při vší úctě k celému týmu PlatinumGames se občas může stát, že i když se použijí všechny správné ingredience, výsledný produkt se zkrátka nepodaří. „Jako u filmů – někdy máte dobrého scenaristu, režiséra, nápad, ale film se nakonec nepovede,“ řekl.