Zpětná kompatibilita Xboxu není využívána
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Zpětná kompatibilita Xboxu není využívána

Zpětná kompatibilita Xboxu není využívána

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

7. 6. 2017 07:27 21
Reklama

Ve včerejší aktualitě jsme vám přinesli zajímavý pohled na zpětnou kompatibilitu ze strany Sony a uvedli jsme také názor Šúheje Jošidy ten, že zcela vyloučené není nic, je to však o složitosti. Jenže jedním dechem jsme se ale také dozvěděli i to, že dle průzkumů Sony by případná zpětná kompatibilita příliš využívána nebyla. A zajímavé světlo do právě tohoto prohlášení nyní vnáší server Ars Technica, který přišel s vlastními statistikami týkajícími se Xbox One.

Data pocházejí od téměř jednoho milionu hráčů a byla sbírána po období šesti měsíců. Jedná se tedy ze statistického hlediska o celkem zajímavý vzorek, který mimo jiné poukázal na to, že z 1,65 miliardy odehraných minut strávili hráči pouze 1,5 % z nich ve hrách z předešlé generace konzolí. A to ve své podstatě skutečně není tak mnoho.

V řeči jedné (a z hlediska statistik také nejúspěšnější) hry – Call of Duty: Black Ops – to v praxi znamená v průměru aktivní tři až čtyři hráče z jednoho tisíce aktivních uživatelů Xbox Live. A to je také jediná zpětně kompatibilní hra, která se dostala až do žebříčku sta nejhranějších titulů.

Zpětná kompatibilita je přijímána pozitivně a hráči ji vnímají jako příjemnou přidanou hodnotu.

Cifry to tedy nejsou nijak závratné, neznamená to však, že by se nutně jednalo o špatný nápad. Naopak – zpětná kompatibilita je přijímána pozitivně a hráči ji vnímají jako příjemnou přidanou hodnotu a další způsob využívání poslední generace konzole od Microsoftu. Důležité je ale také mít aktuálně na paměti čerstvě spuštěnou službuXbox Game Pass, ve které se nachází velké množství her z minulé generace a která s touto statistikou může ještě alespoň trochu zamávat.

Pro další informace vás můžeme odkázat na citovanou obsáhlou a detailní analýzu toho, jakým způsobem fungují hráči na Xbox One a jak vlastně konzoli využívají. Dozvědět se můžete kupříkladu mimo jiné i to, že mezi uživateli není tou vůbec nejoblíbenější aplikací nějaká hra, ale Netflix, což platí i pro Xbox 360.

Ty nejzajímavější grafy webu Ars Technica si pak můžete prohlédnout i v níže přiložené galerii a nás v tuto chvíli momentálně zajímají i vaše zkušenosti – využíváte zpětné kompatibility u Xbox One, nebo jste, zřejmě jako většina ostatních, jen občas nějaký ten titul zkusili a poté jej opětovně vrátili do poličky?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama