inzerce

Úspěch na Wii U mají díky malé konkurenci

25. květen 2017 16:29 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (0)

Možná si vzpomenete na indie puzzle hru Teslagrad. Vyšla na PC, Mac, Linuxu, PS4, PS3, Xboxu One, na skomírající Vitě, na Wii U... Vývojáři ze studia Rain Games v rozhovoru pro magazín Gamasutra prozradili, která z verzí byla nejvýdělečnější. Tipli byste si Wii U?

Jedná se o takovou labutí píseň za neúspěšnou konzolí. Peter Wingaard, výkonný ředitel Rain Games, teď prozradil, proč byl Teslagrad nejúspěšnější na Wii U a ne na jiných platformách, které mají několikanásobně širší publikum. „Moc her na Wii U nevycházelo, v porovnání s dalšími platformami. Indie hry proto byly na Wii U dobře vidět,“ řekl Gamasutře.

Nintendo má dvousloupcový systém, v němž jsou dvě nejprodávanější hry nahoře. Teslagrad byl nahoře celé dva týdny. „Takovou reklamu jsme na žádné jiné platformě neměli, samozřejmě to hodně pomohlo,“ dodává Wingaard.

Na druhém sloupci se nacházeli Hyrule Warriors, takže Teslagrad měl stejnou „reklamu“ jako tehdejší novinka od Koei Tecmo. „Fakt, že na Wii U hraje méně lidí, tedy že je tam méně potenciálních zákazníků, ve finále nehraje roli, protože tam máte šanci ty zákazníky oslovit, zatímco jinde ne.“

Podle zástupců studia je navíc Teslagrad hrou, která mohla zaujmout fanoušky Nintenda více než majitele jiných zařízeních. „Pokud jste fanoušky takových her, pak jste pravděpodobně také fanoušky her od Nintenda,“ prohlásil výkonný ředitel studia. V těchto dnech Rain Games ladí pokračování World to the West na Wii U – na PC, PS4 a XO vyšla už začátkem měsíce.  

Zdroj: Gamasutra

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!