Hry na Xbox One a Scorpio se mohou lišit
Mike Ybarra z divize Xboxu od Microsoftu se na Twitteru vyjádřil ke spekulacím ohledně požadavků na ty vývojáře, kteří budou vydávat a optimalizovat hry pro nadcházející Scorpio. Někteří hráči totiž vyjádřili obavy nad tím, že si Microsoft kupříkladu diktuje jednotnou snímkovací frekvenci.
Ybarra na to konto odpověděl na tweet fanouška konzole, který naznačil diktát Microsoftu nad počtem snímků za vteřinu pro stejné hry vycházející jak na Xbox One, tak i na Scorpio, což by kupříkladu jen nahrávalo našim víkendovým spekulacím nad osudem konzolových verzí Destiny 2. Jenže to prý takový případ není a Ybarra k tomu jen dodává to, že volba leží pouze a jedině na tvůrcích samotných.
No, there isn't. This is up to the developer to choose, for their games, what they want to do. https://t.co/bFW7gcni7d
— Mike Ybarra (@XboxQwik) May 19, 2017
V dalším tweetu pak Ybarra nadále dodává, že celkové rozhodnutí o formě využití dodatečného výkonu Scorpia leží pouze na vývojářích a Microsoft tedy nediktuje, zda mají hry pro Scorpio mít kupříkladu vyšší framerate či rozlišení.
Developers are free to choose how they use the power of Project Scorpio for games. We have no requirements limiting framerate or fidelity.
— Mike Ybarra (@XboxQwik) May 19, 2017
I přesto se ale dá očekávat, že zrovna v případě on-line akcí a obecně kompetitivních her se minimálně po stránce snímkovací frekvence nedají očekávat dramatické rozdíly, je však určitě pozitivní vidět, že zde neexistují limity ze strany výrobce konzole.