inzerce

Tvůrci Nex Machiny slibují podporu PS4 Pro

19. květen 2017 11:57 / Honza Konfršt / Novinky / Diskuze (1)

Mikael Haveri vyvíjející Nex Machina v týmu Housemarque (tvůrci Resogunu či Alienation) se pustil do rozhovoru pro web DualShockers a z toho vzešlo pár zajímavých informací týkajících se jmenované chystané akce, jež má vyjít pro PlayStation 4 a pro PC.

A jako první Haveri hovoří právě o výběru platforem – v týmu přiznávají dosavadní zkušenosti s PS4 s tím, že jejich engine je schopný běžet in a PC, nicméně dále zatím tým nevidí. Co se Switche týče, tak tuto konzoli si Haveri sice na jednu stranu pochvaluje, na druhé straně ale jedním dechem dodává, že by na něm Nex Machina zřejmě jet nedokázala. Bližší detaily však nedodává. Za další padla zmínka o Scorpiu, které je sice dle jeho slov velmi zajímavým kouskem hardwaru, nicméně zatím na něj vývoj neplánují a žádné obchodní rozhodnutí ani dohoda nezazněla. Změnu to budoucna (myšleno tím pro další tituly) však Haveri nevylučuje.

Za další se dozvídáme i to, jakým způsobem tvůrci uzpůsobují hru ve verzi pro PlayStation 4 Pro. Jmenovitě jde momentálně o snahu získat ze hry co možná největší rozlišení s limitem tím, že hra musí běžet minimálně v 60 snímcích za vteřinu. Bez toho by to prý v případě Nex Machiny nešlo. Tato explozivní akce je rychlá již z definice a hbité reakce na dění na obrazovce jsou tedy zřejmě nutností.

Na to konto se každopádně fanoušci hry již brzy dočkají nového videa, které přiblíží právě technickou stránku hry a specifika jejího enginu. Ten prý je celkem komplikovanou záležitostí a otázka rozlišení je pro jeho běh prý zcela klíčová. Více se ale dozvíme později, vy už ale pro další novinky týkající se této hry můžete zavítat například na naši kartu hry.

Zdroj: DualShockers

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!