inzerce

Nahlédněte do zákulisí vývoje Project Cars 2

19. květen 2017 15:12 / Honza Konfršt / Novinky / Diskuze (13)

V rámci předchozí ukázky sportovního McLarenu 720S z nadcházejícího závodního titulu Project Cars 2 jsme rovněž psali o tom, že by tato bestie měla být zpracovaná co možná nejvěrohodněji. A jak se k takovému cíli ve Slightly Mad Studios připravují, o tom už pojednává ukázka nová. Ta je tentokrát zaměřená na pohled do zákulisí vývoje a tvůrci tím slibují start šestidílné řady podobných videí.

První epizoda jménem As Close As It Gets představuje vrchního továrního testovacího jezdce Chrise Goodwina a jeho funkci v týmu. K té šéf vývoje hry Stephen Viljoen dodává jen to, že z technického hlediska mohou sice vývojáři mít našlápnuto na jedničku, důležitý je však celkový dojem z auta a z toho, jak se chová na trati. A v tu chvíli přichází na scénu Chris Goodwin a další jezdci, kteří ve finále rozhodují, co je a co není krok správným směrem.

Přiložené video tedy kupříkladu odhaluje, kterak byl Chris zpočátku nespokojený – všechno parametricky sice sedělo a bylo na svém místě, nicméně chování auta nebylo korektní a neodpovídalo tomu, co britská automobilka McLaren dlouhá léta vytvářela. Jeho poznámky byly následně do hry zapracovány, rozdělaný titul prošel několika dalšími fázemi testů, a to vše směřovalo k testu finálnímu. Ten proběhl v Londýně a kromě figur z vývojářského týmu se jej zúčastnila také řada lidí, kteří se přímo podíleli na vývoji McLarenu 720S. A jak to nakonec dopadlo, to vám již odhaluje následující video:

A jestli takováto snaha přinese kýžené ovoce, to budeme moci posoudit nejdříve až ve druhé polovině tohoto roku, kdy Project Cars 2 dorazí na PC a na konzole. Do léta se každopádně můžeme těšit na další z této řady videí. Vy mezitím můžete zavítat na Xzone, kde je možné si předobjednat jednu z dříve odhalených edic hry.

Zdroj: Siliconera, DualShockers

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20877525
Vincent V napsal 22. 5. 2017 v 12.30

hell.power: Nejsem schopnej pobrat text kterej nejspíš napsal mentál. Ale dneska už se za postižení nemusíš stydět.

Nahlásit nevhodný obsah

20838251
hell.power napsal 20. 5. 2017 v 18.09

Vincent V: Nejsi schopnej pobrat psanej text?Tak to je mi tě líto.

Nahlásit nevhodný obsah

20877525
Vincent V napsal 20. 5. 2017 v 18.01

hell.power: :DDD Co to meleš?

Nahlásit nevhodný obsah

20884991
Lex_ napsal 20. 5. 2017 v 17.03

Meh, další tuna planých slibů a řečí jak to bude všechno skvělé jako při vydání prvního dílu...

Editováno: 20. 05. 2017 v 17.03

Nahlásit nevhodný obsah

20838251
hell.power napsal 20. 5. 2017 v 16.38

Smith6Wesson: Co to zase meleš?Já jsem se tě nikde neptal na nějakej průmysl a podobný hovadiny co píšeš,položil jsem ti naprosto jednoduchou a srozumitelnou otázku jestli znáš hru bez chyb.Ano odpověděl si ale proč to okecáváš.To mi hlava nebere.Vy mladý prostě jenom vše okecat a a tím je věechno hotový.

Editováno: 20. 05. 2017 v 17.37

Nahlásit nevhodný obsah

20874484
Smith6Wesson napsal 20. 5. 2017 v 12.51

hell.power: Takže podle tebe je vlastně v pořádku, když má hra gameplay rozbíjející chyby. Lidi jako ty zabíjí průmysl. A ne, neznam hru bez chyb, ale znam hry, jejichž chyby nerozbíjí gameplay.

Editováno: 20. 05. 2017 v 12.55

Nahlásit nevhodný obsah

20838251
hell.power napsal 20. 5. 2017 v 11.36

Smith6Wesson: Jakej argument,co to plácáš?Jen se tě ptám jestli nějakou znáš nic jinýho jsem vědět nechtěl.
Kritizovat dokáže každej to je strašně jednoduchý.Neexistuje žádná hra bez chyb a pokud jo tak bych o ní chtěl vědět rád si ji zahraju

Editováno: 20. 05. 2017 v 11.42

Nahlásit nevhodný obsah

20874484
Smith6Wesson napsal 20. 5. 2017 v 10.34

To měl být pokus o argument? XD

Nahlásit nevhodný obsah

20838251
hell.power napsal 20. 5. 2017 v 10.21

Smith6Wesson: Ty znáš nějakou hru která je dokonalá?

Nahlásit nevhodný obsah

20874484
Smith6Wesson napsal 19. 5. 2017 v 22.04

První díl měl rozhodně co nabídnout, ale celkový dojem kazila fyzika (např.: Vůz s nezahřátými gumami se choval jako kdyby jel po ledu. Nesmyslné klouzání během zatáčení a přetáčivé tendence i v nižších rychlostech.), AI soupeřů (iracionálně agresivní, nesnaží se vyhýbat kontaktům a někdy si zkracuje dráhu aniž by byla penalizována) a přechody ze suchého počasí na déšť, kdy se v určité chvíli od začátku deště stává vůz kvůli mokré trati instantně téměř neovladatelným. Uvedu příklad. Během závodu začně pršet a hráč se rozhodne, že okamžitě zajede pro mokré gumy. Po celou dobu objíždění okruhu se auto řídí skoro jako kdyby trať byla suchá. Jenže před poslední zatáčkou auto téměř přestává brzdit a pod plynem má silné tendence k přetáčivosti. Toto by se rozhodně nemělo dít z ničeho nic, ale kluzkost tratě by se měla stupňovat. O multiplayeru ani nemluvě, ten byl plný canceru. (O tom novém licenčním systému vím.) A force feedback by taky neuškodilo, kdyby si ho hráči nemuseli vytvářet sami. Pokud budou tyto problémy opraveny, budu zcela spokojen.

Nahlásit nevhodný obsah

20838251
hell.power napsal 19. 5. 2017 v 19.08

filip.koskan: Já měl něco podobnýho.Koupil jsem to pozdeji z důvodu slabýho pc.Tam jsem to jen na zkoušku stáhnul a ani nerozjel.

Nahlásit nevhodný obsah

20907524
filip.koskan napsal 19. 5. 2017 v 18.43

To je snad jediná hra na kterou se tenhle rok těším (a to nejsem blázen do aut).. jednička byla super, ale dostala se ke mně pozdě. Dvojka pokud dopadne dobře, tak koupím hned po vydání. Držím jim palce!

Nahlásit nevhodný obsah

20838251
hell.power napsal 19. 5. 2017 v 15.40

No jsem zvědavej na tu hru.Dělá se okolo toho moc "povyku" a to někdy není dobrý.Ale na druhou stranu,jednička byla dobrá tak doufám,že dvojka bude ještě lepší

Nahlásit nevhodný obsah