Microsoft Scaleboundu prodloužil trademark

18. květen 2017 16:22 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (13)

Nedělejme z komára velblouda a nalijme si rovnou čistého vína – následující zpráva nemusí znamenat zhola nic. Ale co kdyby ano? Ke zrušení Scaleboundu došlo už v lednu, Microsoft ale opět žádá o prodloužení ochranné známky ke komerčnímu užití.

Scalebound byla jedna z her, na které pracovalo talentované studio PlatinumGames v čele s věhlasným Hidekim Kamijou. Když ji Microsoft oficiálně zrušil, musel zažádat o prodloužení šestiměsíční lhůty, v rámci které musel doložit, že se se značkou stále počítá v komerční sféře.

Tento systém v základu funguje tak, že jakákoliv společnost do šesti měsíců od registrace musí doložit, že se ochranná známka v dané zemi, ve které k registraci došlo, používá. Pokud tak neučiní, může celkem pětkrát zažádat o prodloužení lhůty o dalších šest měsíců. Kdyby tak neučinila, právo na známku by zaniklo.

U Microsoftu k tomu došlo už podruhé, čili společnost ze severoamerického Redmondu může zažádat o prodloužení ještě třikrát. A teď to nejzajímavější - podle zákona o ochranných známkách je dodatečné prodloužení lhůty „prohlášením, že žadatel má stále v úmyslu použít značku v komerční sféře, ale potřebuje více času, než skutečně začne ochrannou známku používat.“

Obratem se dostáváme k tomu, že to... nemusí znamenat vůbec nic. Vzhledem k doslovnosti autorského zákona to ale může znamenat něco. Možná, že si Phil Spencer nakonec řekl, že to pro hráče lepší nebylo a teď se vývoj opět rozjíždí – ale zcela určitě bez účasti PlatinumGames.

Zdroj: DualShockers

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20877960
TseruMaru napsal 20. 5. 2017 v 01.39

Mitsurugi: To chápu, ale urážím obecně, to je jak nadávat na déšť, nemá to význam a ne konkrétně.
A smůla je v tom, že Ninja Theory dělá stupidní hry s dementní hratelností. Skomírající DMC v podstatě dorazili, zničili, rozcupovali, dehonestovali značku.

Teď si vem, že to pře/do/u-dělá mnohem horší studio, dopadne to příšerně, tak se vyrojí zprávy, že za to může ještě PG. Jednoduchá představa. A za vše mohou sračky ze západu, už takhle jim kazí reputaci. Nadávat jim jako celku rozhodně budu, jsou podprůměrně inteligentní, dokonce více jak my tady a přitom na ně jsou cíleny tyhle produkty. A opět tam uznávám pouze jednotlivc, Ken Levine třeba.

Já teda nakonec doufám, že o Scalebound hodně dlouho neuslyším.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 19. 5. 2017 v 16.56

TseruMaru: To, že nějak posuzuji PG podle jedné chyby a zapomínám na zásluhy. Což samozřejmě nedělám, akorát ty jsi to tak pochopil. Můj první komentář byla reakce na to, že Scalebound vytvořený "Ninja ShitTheory" (a pak si tu budeš stěžovat na urážky :D) pošpiní jméno PG.

PS: Vzhledem k tomu, jak glorifikuješ PG, onoho vývojáře a shazuješ západní tvorbu se nediv, že jsem použil ten výraz co jsem použil.

Nahlásit nevhodný obsah

20877960
TseruMaru napsal 19. 5. 2017 v 16.37

Mitsurugi: Vidíš, jak je to hned srozumitelnější, když se vyjádříš konkrétně a úplně. Hned je vidět, kam směřovat problém. Zaměstnanec a vedení s tím se pramálo nadělá.

A týkají se tě první dva odstavce. Kde ti v nich co podsunuji?
Dodatek je pouze můj myšlenkový pochod, aby jste, nejen ty, zkusili nahlednout do hloubky problému Scalebound.

Stejně jsi mi akorát potvrdil, že se vyzdvihuje jediný nedostatek a nepoměrně větší úspěch zapomíná.
P.S. Také se vyvaruj osobním urážkám, prosím. Neukájím se nad "svými idoly" (Mimochodem tohle podsouváš ty. Obecně mít idol je blbost sama o sobě, vždyť ani nevím, jak vypadá :D ). Můj idol to ani není, pouze respektuji jeho tvorbu, která má objektivně a nezpochybnitelně vysokou úroveň.

Nahlásit nevhodný obsah

20877390
Strejda Phil napsal 19. 5. 2017 v 15.50

TseruMaru: Máš pravdu, ačkoliv bezchybní také nejsou.Bayonetta, kterou jsem nedávno zakoupil, se mi však dost líbila vzhledem k tomu, že japonským hrám (, které nejsou Metal Gear Solid) většinou neholduji.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 19. 5. 2017 v 15.33

TseruMaru: Já nehodnotím kvalitu toho studia, ale podotýkám, že na dělání špatného jména si Platinum vystačí sami přijímání podobných kontraktů...

Klidně tu dál onanuj nad svým idoly, to už je tvoje věc, akorát mi nepodsouvej něco, co jsem neřekl :)

Editováno: 19. 05. 2017 v 15.34

Nahlásit nevhodný obsah

20877960
TseruMaru napsal 19. 5. 2017 v 14.58

digmen: Mitsurugi: Tohle je docela smutný pohled na hodnocení lidí. Takže se zase ukazuje, že člověk je posuzován podle jediné chyby a zapomenou se veškeré zásluhy, co dotyčný dokázal.

Mimochodem nechápu, proč by jste se měli zajímat o tituly, o kterých je předem jasné, že budou stát za nic, už jen to z jaké předlohy vycházejí. Navíc to jsou adaptace něčeho. Očekávání nula, zklamání nula, spokojenost 100%.

Ještě jednou digmen: Promiň, netušil jsem, že jsi to hrál, viděl, byl součástí vývoje, když asi víš jaké to mělo celé být.

A jen takový dodatek. Řekl bych, že tady šlo o jméno Hideki Kamiya v čele, kterého už nedokážete ničím zpochybnit. Pokud tedy víte, kdo to je, asi se hned zastydíte a rázem si uvědomíte, že Microsoft se svým Xboxem a celou plejádou her a hráčů nepochopil a nemohl být připraven na někoho jako on. Nejsem žádný hater. Ale pocit, že by Xbox někdy chrlil něco originální, chybí. U PS4 už také, ta má akorát výhodu starých ikonických jmen, která je už dnes pomalu stírána. Dominantní pozice je možná určena trhem, ale do historie, srdcí a pamětí se vpisují jednotlivci. Ne žádné jalové produkty trendu. Tedy opakuji na Kamiyu v čele nebyli připraveni, nechápali to. Přilišné vybočení z trendu=byznysu=jalovitosti/nanicovatosti=dominance. (Přitom něco originálního by Xbox potřeboval jako sůl, i když nevím, kdo na Xboxu hraje, asi jen amíci, tak ti to nepotřebujou. :D )

Nahlásit nevhodný obsah

20897977
neko10 napsal 19. 5. 2017 v 13.39

legend of korra nebyla špatna hra

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 19. 5. 2017 v 09.34

TseruMaru: PG si svoje jméno zvládnou pošpinit docela sami, vytvářením odpadu jako Korra a TMNT...

Nahlásit nevhodný obsah

4519932
digmen napsal 19. 5. 2017 v 09.30

TseruMaru: Uvedl jsi dost debilní příklad názvu studia. Navíc hned v první větě jsi sám napsal velký shit. Ta hra nebyla stravitelná pro nikoho. Koncept, grafika a hratelnost byly někde mimo, navíc pokud jsi četl i zahraniční weby, pro účely prezentace vzniklo něco, co s hratelnou ukázkou nemělo nic společného.
Osobně fandím Platinum Games a jejich hry jsem hrál snad všechny (včetně Korry i TMNT), ale tohle bych nechtěl hrát ani já proboha. A kdyby to po PG vzali i Ninja Theory, byl bych hrozně rád, protože by z toho mohla být aspoň nějaká "hra"...

Nahlásit nevhodný obsah

20877960
TseruMaru napsal 19. 5. 2017 v 06.48

Vy asi nechápete, že to bylo dílo PlatinumGames Inc., které bylo moc cool na americkej pohled retardovanosti her. Teď to nechají dodělat nějaký noname studio typu Ninja ShiTheory a bude z toho brak.
Radši zaniknout, než aby to pošpinilo PGInc.

Nahlásit nevhodný obsah

9067823
Plaiman napsal 18. 5. 2017 v 21.01

Kéž by to byla pravda.

Nahlásit nevhodný obsah

20878715
Psychoq napsal 18. 5. 2017 v 17.27

Taky se mi to libilo

Nahlásit nevhodný obsah

20869409
xGeorgeXx napsal 18. 5. 2017 v 16.41

Prosím ať se to dokončí !

Nahlásit nevhodný obsah