Nintendo zřejmě chystá Zeldu na mobily
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Nintendo zřejmě chystá Zeldu na mobily

Nintendo zřejmě chystá Zeldu na mobily

Pavel Makal

Pavel Makal

15. 5. 2017 08:29 3
Reklama

Nintendo se nijak netají svým cílem proniknout i na trh s mobilními hrami. Ostatně loni v létě zachvátila celý svět mánie jménem Pokénom Go, dočkali jsme se také her Miitomo a Fire Emblem Heroes, v prosinci se pak objevila skákačka Super Mario Run. Do budoucna je prý v plánu také mobilní verze značky Animal Crossing. Není to ale zjevně jediné želízko v ohni.

Březnové vydání The Legend of Zelda: Breath of the Wild nepřineslo jen výjimečně skvělou hru, na kterou fanoušci série dlouhé roky čekali, ale také obnovený zájem o značku jako takovou. Nintendo si je toho dobře vědomo a podle informací deníku Wall Street Journal by se další mobilní hrou po Animal Crossingu měla stát právě Zelda.

Podle zdrojů Wall Street Journalu by se Animal Crossing měl na mobily dostat ve druhé polovině letošního roku, na Zeldu by tedy přišla řada zřejmě až v roce příštím. Je ale možné, že v případě načasování a pořadí ještě dojde k úpravám. Přeci jen teď Zelda uhranula srdce milionů a železo se musí kout, dokud je žhavé. Nintendo na mobilních hrách spolupracuje s tokijskou vývojářskou společností DeNa, ani jedna z firem se zatím ke spekulacím o mobilní Zeldě nevyjádřila.

Wall Street Journal uvádí, že by se na mobily měl dostat první díl série z roku 1986. Zatím není jasné, v jaké podobě by hra byla na mobilech k dispozici, zda půjde o přímý port, nebo jestli se dočká nového grafického kabátku. Zároveň není zřejmá ani cenová politika, například Super Mario Run stojí v plné verzi 10 dolarů, další mobilní hry od Nintenda zas nabízejí mikrotransakce.

Japonská společnost v minulosti uvedla, že chce tento segment výrazně rozšířit, aby zvýšila zisky. V uplynulém fiskálním roce údajně na Nintendo na mobilních hrách vydělalo méně než 20 miliard jenů, v přepočtu 4 271 118 980 korun. Analytik David Gibson ze společnosti Macquarie Capital Securities dle svých slov očekával více než pětinásobek této částky. Japonský gigant vidí na tomto poli příležitost, jak zaujmout i příležitostné hráče a nalákat je k nákupu dedikovaných herních zařízení.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama