Ejdži Aonuma o úspěchu a příští Zeldě
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Ejdži Aonuma o úspěchu a příští Zeldě

Ejdži Aonuma o úspěchu a příští Zeldě

Pavel Makal

Pavel Makal

10. 5. 2017 11:27
Reklama

O kvalitách a úspěchu březnového titulu The Legend of Zelda: Breath of the Wild se nemá smysl obšírně rozepisovat. Hra, která v recenzích po celém světě pravidelně sbírala absolutní hodnocení a za dva měsíce stačila prodat skoro tři miliony kusů, výrazně přispěla k počátečnímu úspěchu nové konzole od Nintenda a patří k tomu nejlepšímu, co herní svět za poslední roky vyplodil. Pro časopis Nikkei Trendy se ke slavné sérii vyjádřil producent Ejdži Aonuma, který už zjevně přemýšlí o příštím dílu.

Aonuma v rozhovoru uvádí, že poté, co série The Legend of Zelda přešla k trojrozměrnému zpracování, chtěl udělat hru, kterou si bude moci zahrát každý, včetně těch, kteří s 3D do té doby neměli žádnou zkušenost. Ačkoli byl výsledkem tohoto snažení legendární díl Ocarina of Time a Aonuma tehdy věřil, že ukazovat hráčům cestu, kudy se dál vydat, je ten správný přístup, nakonec se z tohoto vodění hráčů za ručičku stalo omezení. Hráči pochopili, že nemohou jít tam, kam chtějí, nemohou například utéct z boje s bossem. Proto vznikl koncept absolutně svobodného a otevřeného světa, který si může každý hráč zkoumat podle svého.

Slavný producent se také vyjádřil k pozitivnímu přijetí hry na západě. To přisuzuje z části tomu, že The Legend of Zelda je skutečně velkou sérií, která už existuje řadu let, a není ji tedy snadné zásadně reformovat. Změny, které nový díl přinesl, hráče překvapil a podle Aonumy do značné míry předčil jejich očekávání. Právě proto byl Breath of the Wild přivítán s takovým nadšením.

Ačkoli není snadné naplnit přání fanoušků, skrz nový díl série si Aonuma prý uvědomil, jak důležité je v sérii pokračovat. Proto je rozhodnut, že i s příštím dílem ztropí pořádný povyk a předčí veškerá očekávání. Na to si ale určitě budeme muset řadu let počkat. The Legend of Zelda: Breath of the Wild si můžete objednat v e-shopu Xzone.cz.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama