Arkane vysvětlují absenci PC dema Prey
Demoverze akčního Prey dorazila na konzole minulý týden a od té doby mohou hráči s gamepady v rukách zkoušet, zač je toho v tomto restartu letité sci-fi akce loket. Na počítače však demo nedorazilo a z úst šéfa Arkane Studios a z rozhovoru pro server AusGamers.com se dozvídáme o tom, proč tomu tak vlastně je.
Tím hlavním důvodem je údajně nedostatek prostředků – vyrobit demoverzi pro všechny platformy naráz by bylo nákladné a zřejmě tedy panovala obava nad tím, zda by se investovaný čas a tím i finance dokázaly v adekvátní míře navrátit.
V týmu se tedy museli rozhodnout, kterým platformám věnovat více pozornosti. Volba tehdy padla na konzole z prozaického důvodu toho, že se demoverze svým způsobem na PC s vydáním hry objeví. Ralph Colantonio k tomu dodal, že hráči na PC mají možnost si hru vyzkoušet, a to v rámci Steamu, kde lze titul do určité doby a s maximálním odehraným časem dvou hodin bez skrupulí vrátit. Není to samozřejmě to samé – postrádá to pochopitelně punc oné časové exkluzivity a hráči chtě nechtě musí pro vyzkoušení hry zaplatit, pravdu však Colantonio na jednu stranu nepochybně má.
V jiném rozhovoru (tentokráte pro GameSpot) Colantonio pak pro potěchu PC hráčů navíc dodal to, že právě jejich verze hry slibuje být maximálně optimalizovaná a nebude trpět neduhy, jakými byl například stižen osud PC verzeDishonored 2. Vyzkoušet si to každopádně budete moci již od zítřka sami. Brzy poté se dostaví i první recenze, včetně té naší. Ujít si navrch každopádně nenechte včera vypuštěný launch trailer.