V novém Call of Duty nebude autoheal
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka V novém Call of Duty nebude autoheal

V novém Call of Duty nebude autoheal

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

27. 4. 2017 10:57 10
Reklama

Způsob, jakým se ve hrách série Call of Duty (vyjma prvního dílu) regeneruje zdraví, se stal námětem nejednoho internetového vtípku. Automatické léčení, při kterém musí hrdina – aniž by to hráči viděli – vytěsňovat ze svého těla pochytané kulky, je proto velmi úsměvnou záležitostí, ale nikdo o ni příliš nepřemýšlí. Až na vývojáře, kteří se v případě Call of Duty: World War II rozhodli tento systém nepoužít.

Vychází to z informací, které se postupně objevují po včerejším odhalení, tuto konkrétní zprávu pak přinesla redakce Polygonu. V rozhovoru se zakladatelem Sledgahmmer Games Glenem Schofieldem totiž padlo, že se budete muset obávat každé kulky. „Nejste žádný superhrdina. Nemůžete jen tak někde stát, pochytat sedm kulek, přikrčit se a za chvíli pokrčovat ve střelbě,“ řekl Schofield. Naopak uvedl, že je pro jeho tým příjemnou změnou, že ve hře nejsou elitní a skvěle vybavení válečníci, ale nezkušení až naivní mladíci, kteří vlastně ani dopředu netuší, co válka obnáší.

Dalším zajímavým mechanismem nového Call of Duty budou také jednotlivé třídy vojáků, a to se stále bavíme o příběhové části. Podle Michaela Condreyho, dalšího ze spoluzakladatelů, budete muset na bojišti umět vyhledat vojáka, který vám poskytne náboje. Ve hře se navíc několikrát stane, že se ocitnete mimo dosah svých parťáků, takže budete muset změnit taktiku. Rozhodně by nemělo platit, že herní svět Call of Duty: World War II bude plný munice do spojeneckých zbraní a ze hry se stane tradiční akční řežba bez nutnosti ohlížet se kolem.

Jako poslední informaci pak můžeme možná trochu uklidnit ty z vás, kdo žehrají na zasazení hry převážně do roku 1944 a 1945. V některých případech by se hra měla dotknout i událostí z předcházejících let, aby bylo hraní co nejpestřejší, a to jak prostřednictvím již přislíbené ženské hrdinky, tak možná i ve vedlejších misích hlavní linie.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama