Takhle vypadá Ocarina of Time v UE4
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Takhle vypadá Ocarina of Time v UE4

Takhle vypadá Ocarina of Time v UE4

Pavel Makal

Pavel Makal

25. 4. 2017 12:00 9
Reklama

Když letos vyšel nový díl série The Legend of Zelda, v několika recenzích jste si mohli přečíst nejen to, že se dost možná jedná o nejlepší hru všech dob, ale také to, že byla konečně překonána legendární Ocarina of Time z roku 1998. Ocarina původně vyšla na Nintendo 64 a později se dočkala i remasterovaného vydání na handheldu Nintendo 3DS. Jaké by to ale bylo, kdyby se hře dostalo péče moderních technologií?

Tuto otázku za nás zodpověděl německý tvůrce modifikací, který si říká CryZENx. Ten totiž přepracoval lokaci Kokiri Forrest z The Legend of Zelda: Ocarina of Time do Unreal Enginu čtvrté generace. Nepochlubil se tím navíc jen v pouhém videu, ale své dílo zpřístupnil vše, takže i vy sami se můžete přesvědčit o tom, jak by třeba taková nová Zelda mohla vypadat, pokud by běžela na technologii od společnosti Epic Games. Stačí, abyste navštívili tento odkaz.

CryZENx však neplánuje svou tvorbu rozšířit a pustit se do předělávky celé hry. Ačkoli je to možná škoda, je velice pravděpodobné, že by velmi brzy našel ve schránce dopis od Nintenda, v němž by jej společnost žádala o ukončení podobných aktivit, jak se v případě podobných projektů běžně děje. Pokud si CryZENxovo dílo nechcete stahovat, můžete se na něj podívat v přiloženém videu.

Ocarina of Time má na agregátoru hodnocení Metacritic pohádkové skóre 99 bodů, posbírala nespočet různých ocenění a je obecně vnímána jako jedna z nejzásadnějších videoher historie. Verze pro Nintendo 64 se prodalo přes sedm a půl milionu kusů, v kombinaci s verzí pro 3DS pak celkový počet převyšuje 12 milionů kusů.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama