Ken Levine hovoří o svém dalším titulu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Ken Levine hovoří o svém dalším titulu

Ken Levine hovoří o svém dalším titulu

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

31. 3. 2017 09:58 7
Reklama

Ken Levine se po vydání Bioshocku Infinite uklidil spíše do ústraní, a kromě náznaků o interaktivním filmu a oznámení o změně názvu studia toho o jeho současných aktivitách příliš mnoho nevíme. Dnes se však dozvídáme čerstvé střípky informací o jeho dalším titulu, na konkrétní odhalení je však stále ještě zřejmě dost brzy.

Ticho okolo interaktivního filmu The Twilight Zone našeptává tomu, že tento projekt aktuální zřejmě není a Ken Levine se tak zřejmě naplno věnuje vývoji svého titulu. Ten zatím nemá jméno ani jasnější kontury, z prezentace na akci EGX Rezzed v Londýně a z rozhovoru pro britský Eurogamer se však přeci jen něco málo dozvídáme.

Každý průchod hrou by měl být odlišný, pokaždé by se mělo jednat o odlišnou příběhovou skládačku.

Nový titul autorů Bishocku, týmu Ghost Story, bude mít menší otevřený svět, do kterého se ideálně budou chtít hráči vrhat opakovaně. Ken Levine totiž vytváří termín „vypravěčské Lego“, což znamená příběh aktivně reagující na dění ve hře a nadále podporující větší míru replayability. Každý průchod hrou by tak měl být odlišný, pokaždé by se mělo jednat o odlišnou příběhovou skládačku, což je pochopitelně také značnou výzvou z hlediska vývoje hry.

Ta je na jednu stranu inspirovaná Bioshockem, na druhou stranu slibuje být odlišná právě svojí reaktivitou. Zde Levine zmiňuje inspiraci systémem Nemesis z Shadow of Mordor a vytvoření vlastní interpretace tohoto nápadu. Zde se bude jmenovat Radical Recognition a má jít o systém utvářející emoce postav světa hry.

Co si pod tím představit konkrétního, to je otázkou, napovědět však nadále mohou Levinova slova o vlastní inspiraci pro tento směr. Dozvídáme se tak, že tvůrci odmítají vytvářet pět let tituly, které pak hráči projdou za jediný víkend a již se k nim nikdy nevrátí. Rovněž nechtějí vytvářet klasický mainstream a hry, které bude možné projít takzvaně s prstem v nose.

Zatím to zkrátka zní celkem zajímavě a je otázkou, co se z toho vyvine nadále. Je ale očividné, že Levine příliš mnoho detailů sdílet nechce a bere si ponaučení z chyb ostatních. Zde lze zmínit například No Man’s Sky a šibenici, kterou si tým Hello Games vytvořil vlastní prezentací hry.

Uvidíme tedy, co se z toho nakonec vyklube, ambice však autorům rozhodně nechybí. Důvěru pak může ve hráčích probouzet nejen samotná historie tohoto týmu i jejich šéfa, ale i fakt, že se jim prý dostává královského zacházení ze strany majitele Take-Two. Toto vydavatelství jim prý dopřává dostatek prostoru a hrozit by díky tomu prý určitě nemělo vydání jakkoli uspěchané hry.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama