Na třetí Banner Sagu se vybral dvojnásobek
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Na třetí Banner Sagu se vybral dvojnásobek

Na třetí Banner Sagu se vybral dvojnásobek

David Plecháček

David Plecháček

8. 3. 2017 13:28
Reklama

Jste-li úspěšné studio, nebo máte-li za sebou úspěšné hry, vybrat 200 tisíc dolarů na nějaké pokračování skrze Kickstarter není zas takový problém. Přesvědčilo se o tom i texaské studio Stoic se třetí Banner Sagou, které komunitu zaúkolovalo a za týden mělo splněno. Jenže do konce kampaně zbývalo necelých 30 dní, a tak šlo o to, kam až se částka vyšplhá.

Na celkové sumě 417 tisíc dolarů (10,5 milionu korun) se podílelo přes 8 tisíc backerů. Jak už vedení firmy řeklo v úvodu, i přes to, že je studio nezávislé, tak se nejedná o celý rozpočet závěrečného dílu severské trilogie, jelikož značnou část vynaloží autoři sami

Tak jako u podobných kampaní, i The Banner Saga měla nastavené určité milníky, tzv. „stretch goals“, které se odemykaly s tím, kolik se vybralo. Komunita společně odemkla čtveřici bonusů, od nové hratelné rasy Dredge, přes Survival režim, hratelného Ubina až po novinku v podobě Eternal Arena, která prověří vaší taktiku po všech stránkách. Odemknout si komiksovou mini sérii si hráči bohužel nestačili.

„Podpora všech backerů a celé komunity byla úžasná, a je skvělé, že víme, kolik fanoušků strategií nás chce podpořit,“ popsal své pociti John Watson ve vyjádření. „Navíc získané peníze investujeme do toho, abychom naplnili co nejvíce z naší vize a backery tak odměnili nezapomenutelným zážitkem ze závěru našeho epického příběhu.“

Oba předchozí díly posbíraly řadu cen a těšily se velmi dobrému hodnocení. Jednička vyšla v roce 2014 na PC, Macu, Linuxu, iOS a Androidu. O dva roky později se pak objevila také na PS4. Dvojka pak v průběhu loňského roku postupně zamířila na PC, Mac, Xbox One, PS4, iOS a Android. Pokud to půjde dobře, třetí díl by mohl vyjít v prosinci příštího roku. 

Níže se můžete podívat na starší trailer uveřejněný při příležitosti vstupu na Kickstarter.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama