Rime nebude dlouhá hra. DLC se neplánují
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Rime nebude dlouhá hra. DLC se neplánují

Rime nebude dlouhá hra. DLC se neplánují

Jiří Bigas

Jiří Bigas

22. 2. 2017 08:50 1
Reklama

Vývojáři nadějné logické plošinovky Rime ze španělského studia Tequila Works prozradili v rozhovoru pro WCCCftech, že jejich hra překvapivě nebude navzdory mnohaletému vývoji příliš dlouhá.

Hlavní designér Kevin Sardà na otázku, jak bude titul dlouhý, odpověděl, že to samozřejmě bude hodně záviset na stylu hry. Rozhodující bude, jak moc se do Rike ponoříte a zda se pokusíte odhalit všechna tajemství ostrova. Pokud se rozhodnete prozkoumat každý kousíček zdejšího světa a vytěžit z něj maximu, můžete se údajně dostat na 8 až 10 hodin. Což je tedy trochu zklamání. Kolik pak zabere normální průchod?

Co se znovuhratelnosti týče, na kterou se magazín ptal rovněž, autoři jasně říkají, že příběh je uzavřen jasným koncem, který prožijí všichni, kteří hru pokoří. Je tu ale šance, že při prvním průchodu přehlédnete některá tajemství nebo sběratelské předměty. A kvůli takovým stojí za to se do hry vrátit.

Nemá údajně jít jen o nevýznamné kosmetické přídavky nebo snahu uměle natáhnout životnost hry. Tyto střípky mají zprostředkovat hráči lepší porozumění zdejšímu světu. Studio proto očekává podle rozhovoru, že se část hráčů na ostrov vrátí, aby pochopili celou mytologii.

Šéf týmu Raúl Rubio prohlásil, že Tequila Works zatím neplánují žádná rozšíření pro Rime. Za pozornost ale stojí celý rozhovor. Mluví se v něm třeba také o tom, že příběh bude hra vyprávět velice minimalistickým a neobvyklým způsobem. Vývojáři vyjasňují, že hádanky jsou pro titul klíčové, ale nenazvali by Rime logickou hrou. A řeč se stočila i k tomu, jak se během let titul proměňoval a jak se nakonec autoři vrátili ke své původní vizi, kterou zbavovali nadbytečných prvků, které rozmělňovaly hratelnost.

Rime vyjde v květnu na PC, PS4, Xbox One a Switch od Nintenda. Open world logickou plošinovku od autorů netradičního survival hororu Deadlight tvoří bývalí zaměstnanci Blizzardu, Sony nebo Pyro.

Jak už jsme psali dříve, hru pohání Unreal Engine 4 a původně ji měla vydávat Sony. Akční adventura s logickými pasážemi a hádankami svou stylizací trochu připomíná ICO, Journey nebo Wind Wakera. V poslední době je ale přirovnávána také k loňským počinům The Last Guardian a The Witness.

Titul se poprvé představil veřejnosti v srpnu 2013 na Gamescomu coby PS4 exkluzivita. Chopíte se v něm chlapce, jehož úkolem je utéct z tajuplného ostrova. Jestliže máme uspět v naší snaze uniknout z pobřeží, kde jsme ztroskotali, budeme muset využívat při řešení hádanek světlo, zvuk, perspektivu a dokonce i čas. Podobu hry inspirovaly středomořské oblasti.

Více informací najdete v našich starších novinkách.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama