Nintendo: Dokážeme vyhrát bitvu o obsah
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Nintendo: Dokážeme vyhrát bitvu o obsah

Nintendo: Dokážeme vyhrát bitvu o obsah

David Plecháček

David Plecháček

8. 2. 2017 12:57 6
Reklama

Doba před vydáním nějaké konzole je většinou dobou neustálých rozhovorů se zástupci daných společností, dobou neustále nových střípků a útržků o té a té funkci nebo hře, a také dobou, kdy si tyto zprávy razí cestu na titulní strany herních médií. Switch není výjimkou. V současnosti není skloňovanější platformy, než je ta od Nintenda. A když někdo hovoří jménem japonského giganta, vemte jed na to, že jde buď o Reggie Fils-Aimeho nebo o Tacumi Kimišimu a Šigeru Mijamota, tak jako tentokrát.

Začněme prezidentem Kimišimou, který se dal do řeči s magazínem Time. Jelikož se jedná o rozhovor co do délky značně rozsáhlý, kromě Switche se toho řešilo mnohem víc. Asi vás nepřekvapí, že se probíraly mobilní hry na motivy těch nejznámějších značek, konkrétně Super Mario Run i stále ještě populární Pokémoni, ale nás v tuto chvíli jednoznačně nejvíce zajímá nová konzole.

I o ní toho padlo docela dost. Kimišima definitivně potvrdil, že Switch nebude podporovat hry designované pro jiný hardware, jinými slovy, nenabídne zpětnou kompatibilitu. Některé tituly z minulých generací by se ale mohly dočkat znovuvydání, ať už v původní nebo vylepšené verzi. Switch také nabídne vlastní eShop, ze kterého si budou moci hráči kupovat a stahovat software. Jeho detaily ale Kimišima uveřejnit nechtěl.

Když už jsme u online služeb, reportéři z Time se ptali i na roční předplacenou službu. „Myslím, že když se podíváte na naší konkurenci, tak si pomyslíte, že naše částka (která není definitivně stanovená, ale bude se pohybovat v rozmezí od čtyř do šesti set korun, pozn. red.) je podhodnocená, neřku-li vážně levná. Ale myslíme si, že je naší povinností přinášet hráčům obsah na cenové hladině, se kterou budou spokojení,“ popsal svá rozhodnutí Kimišima.

Opět se vyjádřil v tom smyslu, že Switch je teprve v plenkách, na samém začátku, a bude teprve záležet na tom, jaký obsah Nintendo nabídne. „Myslíme si, že máme dostatek věcí, abychom tuto bitvu o obsah vyhráli,“ dodal.

Mezi tím se na korporátním brífinku o dalších detailech tohoto souboje rozpovídal Šigeru Mijamoto. Jelikož má blíže k vývoji samotných her, jeho povídání bylo spíše o nich. Konkrétně o Unreal a Unity enginu a o technologii společnosti NVIDIA. „(Protože Switch podporuje tyto enginy), tvůrci, kteří vyvíjí software pro PC jej mohou snadno přenést i na naší platformu. Myslím, že za současných podmínek by samotný port z PC na Switch trval méně než rok,“ řekl.

Vlastně tím opět zopakoval důvěru v third-party studia. V tomto ohledu by měl mít Switch jasně navrch oproti Wii U. A důvěru nejen v ně, ale i v sebe. Mijamoto totiž údajně prohlásil, že interní studia dokonale ovládla práci s Unreal enginem, a tak bychom prakticky neměli najít rozdíl mezi východními a západními týmy, které s UE pracují. Milerádi se necháme o realitě v budoucnu přesvědčit.  

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama