Nové informace od tvůrců Nier: Automata
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Nové informace od tvůrců Nier: Automata

Nové informace od tvůrců Nier: Automata

Pavel Makal

Pavel Makal

31. 1. 2017 10:49
Reklama

Japonské studio PlatinumGames loni oslavilo deset let existence a u jeho zrodu stála tak slavná jména, jako jsou Šindži Mikami nebo Hideki Kamija. Vývojáři, kteří se proslavili zejména tvorbou skvělých akcí, jako je Vanquish, série Bayonetta nebo Metal Gear Rising: Revengeance, byli v uplynulých týdnech středem pozornosti kvůli zrušení hry Scalebound, která vznikala exkluzivně pro platformy Microsoftu. Jejich druhému aktuálnímu velkému titulu Nier: Automata se ale daří velmi dobře.

Automata vychází v Evropě již na počátku března a na PlayStation Store je k dispozici demoverze, která má značnou vypovídající hodnotu o kvalitách hry. Vývojáři se včera zúčastnili živého Q&A rozhovoru, který byl vysílán přes oficiální Facebook hry. Otázky, které pocházely přímo od komunity fanoušků, pokrývají poměrně široké spektrum témat, vybrali jsme z nich ale ty nejzajímavější.

Pokud se sérií Nier nemáte žádné zkušenosti, vězte, že se jedná o spin-off značky Drakengard, která mezi roky 2003 až 2013 vyplodila tři vlastní tituly. První Nier pochází z roku 2010 a vývojářům byl položen dotaz, zda se v budoucnu můžeme dočkat jeho remasteru na současné platformy. Vše podle nich záleží na tom, jak si na trhu povede Nier: Automata. Pokud budou jeho prodeje slušné, vývojáři remaster debutu zváží.

Další podstatnou zprávou je informace o délce hry. První průchod by vám při dosažení pravého konce měl zabrat zhruba 25 hodin, absolutní kompletace ale bude mnohem delší a může trvat mezi 55 až 60 hodinami. To už je poměrně slušné číslo. Možná vás zmátla poznámka o „pravém konci“, v souvislosti se sérií Nier má ovšem opodstatnění. Už první hra nabídla hned čtyři závěry, některé pak měly na následující hraní poměrně velký vliv a například vám zcela znemožnily znovu hrát za některou z postav. Automata také nabídne víc konců, podle slov vývojářů ale budou fungovat jinak a na jejich princip musíte přijít sami během hraní.

Jeden z dotazů směřoval i na PC verzi hry. Designér Takahisa Kaura se smíchem uvedl, že tým v Ósace na ní tvrdě pracuje, pokud by o ní ale cokoli prozradili, trestem by byla krutá smrt. Na tuto otázku pak navázala další, týkající se hypotetického portu pro Nintendo Switch. I tento dotaz si vysloužil humornou odpověď. Z pohledu vývojářů údajně vše závisí na vydavatelství Square Enix. Pokud jim zaplatí, udělají verzi pro Switch. Pokud jim zaplatí dost, udělají prý Nier: Automata klidně i pro SNES.

Ve hře by se měly objevit i alternativní kostýmy, vývojáři však o nich nechtějí zatím mluvit. A pokud byste měli zájem o oficiální soundtrack, ten bude k dispozici na japonském trhu, můžete si tedy dle slov šéfa vývoje Yoka Tara zaletět do Tokia. 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama