Newell: Pracujeme na řadě nových titulů
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Newell: Pracujeme na řadě nových titulů

Newell: Pracujeme na řadě nových titulů

Pavel Makal

Pavel Makal

18. 1. 2017 08:58 11
Reklama

Jak jsme vás již včera informovali, dnes od tří hodin ráno našeho času odpovídal Gabe Newell na otázky zvídavých fanoušků skrz program Reddit AMA. Jak jsme očekávali, Newell poskytl celou řadu zajímavých informací, ale i detailů ze svého osobního života.

Dotazů se na fóru objevily samozřejmě stovky, a pokud máte chuť a čas (a dostatečnou znalost angličtiny) prohrabat se všemi vlákny, určitě zamiřte na tuto stránku. My se však zaměříme na ty nejzajímavější informace. Tou nejpodstatnější je bezesporu lakonická souhlasná odpověď na otázku, zda Valve momentálně pracuje na nějakých velkých hrách, zaměřených primárně na kampaň pro jednoho hráče. Není jasné, zda se bude jednat o pokračování některé z velkých sérií, jako je Portal, nebo samozřejmě Half-Life, nebo jestli Valve kutí něco zcela nového. Newell však říká, že momentálně se firma snaží přimět všechny k používání Source enginu, který používá jako platformu pro několik neoznámených projektů.

Dalším zajímavým střípkem je i to, že kdysi oznámené filmy z univerz, která společnost Valve vytvořila, jsou stále v procesu výroby. Gaben také potvrdil, že jej lidé na ulici často poznávají a samozřejmě se okamžitě ptají na Half-Life 3. Kdyby se mohl vrátit v čase a něco změnit na Steamu, určitě by se více zaměřil na strukturu podpory. Podpora obecně je podle ostatních odpovědí něčím, co Newella na Steamu stále trápí. Ačkoli v minulosti došlo k zavedení refundací a pětinásobnému navýšení týmu, který se o podporu zákazníků stará, stále ještě podle Newella nemá firma vyhráno. Padly ale i vyloženě odlehčené dotazy, jako například to, jakou úpravu steaků Gabe preferuje. Odpověď je medium rare.

Co se týče pohledu do budoucna, Newell zmiňuje, že Valve dělá vše pro rozšíření možností herních zážitků. Přirozeně se tak odkazuje na virtuální realitu, do níž společnost nyní značně investuje. V současnosti vyvíjí svůj vlastní headset a také speciální Knuckles ovladač. Další zajímavá oblast je podle něj ale i výzkum umělé inteligence. Newellovou nejoblíbenější singleplayerovou hrou z portfolia Valve je Portal 2. Co se multiplayeru týče, nejvíce času prý tráví v Dota 2.

Kromě třetího Half-Life padaly i dotazy na předchozí díly série. Na otázku, zda existuje něco, čeho v případě prvního Half-Life lituje, Newell odvětil, že vývoj každé hry je v zásadě sérií kompromisů. Každá věc, která se ve finálním produktu objeví, znamená oběť mnoha jiných, které se tam nedostaly. V případě Half-Life ho tyto kompromisy mrzí víc, než je tomu u jiných her. Kromě toho ale také lituje implementace Xenu. Padlo i krátké vyjádření k nedávnému anonymnímu rozhovoru, v němž zdroj tvrdí, že Half-Life 3 jako unifikovaný projekt nikdy neexistoval. Newell jej žertovně shodil s tím, že on samozřejmě také věří všem anonymním řečem na internetu. Zúčastnili jste se i vy rozhovoru s otcem Steamu? Odpověděl vám na otázky? Pochlubte se nám v komentářích.

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama