„Switch je ideální HW pro third party studia"
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka „Switch je ideální HW pro third party studia"

„Switch je ideální HW pro third party studia"

David Plecháček

David Plecháček

16. 1. 2017 15:51 10
Reklama

Málokdo si troufá proti Nintendu nasazovat své zprávy, a tak poslední dny patří jen a pouze nové konzoli. S několikadenním odstupem se někteří jeho zástupci stále vrací k některým více či méně ožehavým tématům, tak jako to naposledy udělal Reggie Fils-Aime pro CNET nebo později pro Time.

CNET především zajímalo, jak se to má s chystaným lineupem. Z her, o kterých prozatím víme, vyjde v den vydání konzole jen nová Zelda, menší hříčka 1-2 Switch, Just Dance 2017 od Ubisoftu, Skylanders: Imaginators a Bomberman. Sečteno a podtrženo, pokud si konzoli koupíte hned první den, máte na výběr pětici titulů.

Reggie Fils-Aime, šéf Nintendo of America a tím pádem pro většinu zámořských médií člověk, na kterého se mohou v první řadě obrátit, tak trpělivě obhajuje strategii své společnosti, včetně tak malého launch lineupu. „Den vydání není tou nejdůležitější částí cyklu Nintenda Switch. Mnohem důležitější je kontinuální narůstání obsahu, aby lidé, kteří si naše zařízení koupili, věděli, že udělali chytrou volbu, a aby lidé, kteří váhají, měli více důvodů pro samotnou koupi,“ prohlásil.

I proto Fils-Aime kvituje, jakým způsobem je Switch navržený pro third party vývojáře. Doslova říká: „Nechci ten proces zjednodušovat, ale pro third party studia je důležitých několik věcí. Zaprvé, hledají prostředí, pro nějž bude snadné vyvíjet hry. To jsme řešili i u Wii U. Se Switchem je to ale jiné, máme Unity jako platformu, máme Unreal Engine jako platformu, a to jsou známé nástroje, se kterými se dá snadno vytvořit nějaký obsah.“

Druhým aspektem, podle Fils-Aimeho, je určitá různorodost cílového publika. I v tom Nintendo boduje, neboť pro určité jádro tu je nová Zelda. Pro celé rodiny pak vyjde 1-2 Switch. „Nesmíme zapomenout na Arms, na Splatoon, na Mario Kart 8. Také máme Super Mario Odyssey. To zní jako široká základna hráčů, pro níž můžete vytvářet obsah,“ dodává sympatický šéf americké divize.

Třetím a posledním aspektem je velikost celkové hráčské základny – a tu se pokusí vytvořit Nintendo v následujících měsících. „(Vývojáři) musí své produkty nějak zmonetizovat,“ říká Fils-Aime. „Ačkoliv děláme věci jinak, odlišně, tak věřte, že pracujeme každým dnem tvrdě, abychom takové prostředí vytvořili. Věřím, že všechny tři body splňujeme a že je Switch vhodnou platformou i pro third party studia,“ dodal závěrem.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama