Vývoj Crackdown 3 je v bezpečí, říká insider

11. leden 2017 14:25 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (3)

Zrušení Scalebound je bezesporu prozatím tou největší zprávou tohoto týdne. Ano, věděli jsme, že je jeho vývoj zdlouhavý, ale že by mělo dojít krátce po novém roce k jeho zrušení, to nečekal asi nikdo. O něco méně by nás překvapilo zrušení Crackdownu 3, o kterém nás ale Microsoft neustále přesvědčuje, že nakonec vyjde.

I tak jsou obavy o relativně bohatý line-up her namístě, především právě o zmíněný Crackdown. Spousta lidí si začíná klást otázku, zda nebude dalším v pořadí. Kromě fanoušků ale začali sondovat i různí insideří. Jeden z nejznámějších a nejověřenějších, shinobi602, na Twitter napsal, že Crackdown 3 je prozatím v bezpečí a práce na něm pokračují bez problému. „Vývoj byl poněkud kostrbatý, ale abych byl upřímný, takový je veškerý herní vývoj,“ napsal.

Pokud by někomu přišlo, že si shinobi sám protiřečí, neboť v minulosti Crackdown kritizoval za to, že vývoj snadný není, sám insider později upřesnil, že je pravda, že se studio potýkalo s problémy, ale ne s ničím takovým, co potkalo PlatinumGames a jejich Scalebound. O jeho zrušení se tedy bát nemusíme.

Problémem je, že čas od času někdo překvapí nebo vyvrátí i podobné zdroje, jako je shinobi602. Například ráno jsme psali o tom, že stejný člověk upozorňoval na fakt, že Hideki Kamija, tvůrce Scaleboundu (a také Bayonetty nebo Devil May Cry) si musel vzít osobní volno, aby se z celé situace duševně zotavil. Sám Kamija ale tuto informaci dnes ráno vyvrátil.

Stejně jako v případě Scaleboundu, Phil Spencer se v pozitivním duchu vyjádřil i o Crackdownu. A také to není tak dávno – na konci listopadu. Uvedl, že práce stále pokračují a že viděl tehdy aktuální build, který dle jeho slov vypadá dobře. Doufejme, že to tak zůstane.

Zdroj: WCCFTech

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20875595
David Plecháček napsal 11. 1. 2017 v 17.21

Rozespalý Hlas Nelidu: Nevím, nad čím jsem přemýšlel. Samozřejmě že má. Díky

Nahlásit nevhodný obsah

20871931
Rozespalý Hlas Nelidu napsal 11. 1. 2017 v 17.13

Nějak jste to přeložili špatně: "Development was rough but all game development is to be fair." znamená v češtině "Vývoj byl tvrdý, ale abych byl upřímný veškerý herní vývoj je" namísto "Vývoj byl poněkud kostrbatý, ale přístup je po celou dobu férový“ Jestli se nepletu.

Nahlásit nevhodný obsah

9864338
DeSmond napsal 11. 1. 2017 v 16.18

No jsem na tom sam zvedav. U Scalebound to prislo zniceho nic a taky to do te doby vypadalo bezproblemove :) A vzhledem k davkovani noveho infa ohledne C3 mi minimalne neprijde, ze bychom se ji meli dockat jeste letos :) Treba taky budem radi, ze nakonec nevyjde, jako bychom dle Phila meli byt radi u Scaleboundu :)

Nahlásit nevhodný obsah