inzerce

Resident Evil 7 lze hrát na PC i v third person

10. leden 2017 10:08 / Jiří Bigas / Novinky / Diskuze (2)

Včera jsme zpravodajský servis uzavírali mimo jiné videem, které prezentovalo první díl série Resident Evil s kamerou à la sedmička. Dnes se pro změnu podíváme, jak by vypadal Resident Evil 7 v perspektivě třetí osoby.

Modder Tom Humble se podíval za zoubek demoverzi RE7 a ve videu, které nahrál na YouTube, demonstruje, jak by pokračování mohlo vypadat, kdyby se jeho autoři nerozhodli pro radikální změni kamery. Pokus zároveň dokládá, jak flexibilní je použitý engine, když je s minimálním úsilím možné výsledný produkt takto smysluplně modifikovat.

Momentálně byste takového Residenta určitě hrál nechtěli. Už proto, že hlavní protagonista je bez hlavy. Tímto krokem vývojáři předchází potenciálním problémům s prolínáním modelu ve first person perspektivě. Přesto je ve hře možné vidět své tělo a končetiny, což mají hráči rádi vždy a v případě VR verze jde dokonce o zásadní prvek nutný pro splynutí s prostředím a vaším virtuálním avatarem.

Zahraniční média se shodují, že animace hlavního hrdiny jsou překvapivě zdařilé a přirozené, když člověk pováží, že drtivou většinu z nich hráči nikdy neuvidí a nemohou ocenit. Nebylo by proto divu, kdyby po vydání plné verze přišli šikovní fanoušci z řad komunity s modifikací PC verze, která by bezhlavé postavě vrátila hlavu a puristé si snad dokonce budou mocí zahrát novinku v tradičním podání.

Zdroj: PC Gamer, Shacknews, GamingBolt

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20877159
Dominik Nečesánek napsal 10. 1. 2017 v 17.08

Já se tak těším!

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 10. 1. 2017 v 12.26

Přesto je tohle ta složitější cesta. Ve většině FPS se používají různé modely hráče pro pohled na postavu (3rd person) a jiné pro pohled z vlastní osoby (FPS). To je evropská a americká cesta. Viz. Crysis [http://i.kinja-img.com/gawker-media/ima…] Problém totiž nastává s Field o Vision (FOV), kde při využití stejných modelů jsou vaše končetiny, zbraň atd. moc blízko obrazovky (snad to dává smysl) Japonští vývojáři si ale tak nějak lpí na tom, aby modely pro 3rd person a FPS byly stejné. Průkopníkem v tom je Metal Gear Solid, který už od MGS: INTEGRAL používal stejné modely SNAKEA pro 3rd person i 1st person a plně to rozvinul v MGS2. Dalším příkladem budiž Breakdown.

Takový Half-life to jsou jen ruce, nohy a hitboxy.

Editováno: 10. 01. 2017 v 12.29

Nahlásit nevhodný obsah