Half-Life 3 mohl být real-time strategií
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Half-Life 3 mohl být real-time strategií

Half-Life 3 mohl být real-time strategií

Pavel Makal

Pavel Makal

8. 1. 2017 10:45 27
Reklama

Při každoročním novoročním bilancování jsem si mimo jiné položil i otázku, zda bude rok 2017 rokem, kdy se dočkáme pompézních odhalení her Agent,  Warcraft IV nebo Half-Life 3. Zejména v případě té poslední jmenované se ale jedná o pořádně tvrdý oříšek a ruku na srdce, pro Valve je zřejmě nejlepší, aby zrovna tato hra již navěky zůstala u ledu a ponechala si kultovní status, protože i při té nejlepší vůli nemůže nikdy naplnit očekávání hráčů. Podle zcela nových informací ale další pokračování doktora Gordona Freemana mohlo mít poměrně překvapivou podobu.

O legendárním vaporware se totiž nyní rozhovořil šéfredaktor serveru Game Informer Andrew Reiner v aktuálním podcastu Game Informer Show. Uvedl, že když v minulosti pátral po informacích ohledně Half-Life 3 (nebo Half-Life 2: Episode 3, chcete-li), jeden ze zdrojů blízkých vývoji hry mu poskytl velice zajímavé a nečekané detaily. Společnost Valve totiž pracovala na celé řadě prototypů a ne všechny měly tradiční podobu střílečky. Half-Life 3 se podle zdrojů stejně dobře mohl stát interaktivním filmem se skutečnými herci, nebo dokonce real-time strategií.

„Existovalo spoustu prototypů, na kterých pracovaly týmy o čtyřech až pěti členech. Nikdy se ale nic nedostalo do další fáze. Byli mi řečeno, že jedna z variant byla RTS, ta druhá zas obsahovala skutečné herce. Měl to být zbrusu nový druh akční adventury s živými herci, něco jako Night Trap, ale mnohem pokročilejší. Na těchto věcech zjevně pracovali,“ uvádí Reiner. Dodává, že jeho další zdroje se k situaci vůbec nechtěly vyjadřovat a jeho pátrání skončilo v sérii slepých uliček. Vývoj HL3 byl ale dle jeho slov podle všeho skutečně problematický.

Kolem hry se za dlouhé roky nashromáždila velká spousta spekulací, jednou z těch posledních je například údajné zacílení na VR technologii. Připomeňme, že Half-Life 2 vyšel v listopadu 2004 po pěti letech vývoje, který stál na dnešní dobu poměrně úsporných 40 milionů dolarů. O dva roky později jsme se dočkali pokračování v podobě Half-Life: Episode 1 a v roce 2007 pak přišla Episode 2. Od jejího vydání uplyne letos v říjnu již deset let a ačkoli nám nedávná minulost ukázala, že i dlouhodobé ležák nakonec mohou příjemně překvapit (díváme se na tebe, Final Fantasy XV), neumíme si dost dobře představit, jakou hrou by musel Half-Life 3 být, aby dokázal naplnit odkaz svých předchůdců a vybájené představy hráčů. Třeba nás Valve příjemně překvapí. Deset let, to je hezké kulaté výročí…

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama