Arkane: PC verze Prey bude bezproblémová
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Arkane: PC verze Prey bude bezproblémová

Arkane: PC verze Prey bude bezproblémová

Pavel Makal

Pavel Makal

2. 1. 2017 10:44 10
Reklama

Ačkoli se hráči na PC mohou většinou radovat z vyšších rozlišení, ostřejších textur a dodatečných grafických efektů, smutnou pravdou je, že optimalizace her pro jejich platformu není něčím, čím by se mohly vývojářské společnosti zrovna chlubit. Vzpomeňme například na předloňské fiasko s Batman: Arkham Knight nebo s příšerným portem Mortal Kombat X. Ani Dishonored 2 se ale nevyhnuly při vydání potíže. Vývojáři z Arkane Studios nyní slibují, že napříště si už dají pozor.

Arkane Studios je firmou, která toho za sebou sice nemá mnoho, ale těch několik her se zas může chlubit o to zářivějšími jmény. Už Arx Fatalis z roku 2002 fanoušky RPG překvapil skvělým příběhem, na svou dobu velmi působivou grafikou a také unikátním systémem sesílání kouzel, která jste doslova kreslili kurzorem. O čtyři roky později studio vydalo akční Dark Messiah of Might and Magic, v němž si tvůrci poprvé osahali prvky stealth hratelnosti, které následně naplno využili v extrémně oblíbeném a skvěle přijatém Dishonored a jeho loňském pokračování. Letos bychom se měli dočkat další hry, tentokrát půjde o restart značky Prey. Kreativní šéf vývoje Raph Collantonio a hlavní designér Ricardo Bare v rozhovoru pro server Game Informer hovořili mimo jiné o tom, že nová hra by měla projít mnohem menšími porodními bolestmi, než tomu bylo v případě zmiňovaného druhého Dishonored:

„Start druhého Dishonored na PC nebyl zrovna hladký. Během vývoje nikdy nevíte, co se stane, zvláště v případě PC, kde je takové množství různých konfigurací. Bohužel se stalo, co se stalo, hra byla vydána, ale teď po několika updatech už běží skutečně dobře. Samozřejmě se staráme o tom, aby hra tentokrát vyšla na PC skutečně bez problémů. Dáváme více prostoru testování, navíc Prey běží na jiném enginu, takže i omezení jsou jiná. V případě Dishonored 2 jsme v podstatě vytvořili nový engine, ačkoli byl postavený na technologii idTech, většina prvků byla předělána. Prey funguje na CryEnginu, který už je zaběhlý, takže jde o zcela jinou situaci. Jsme si ale samozřejmě vědomi problémů v minulosti. Minule nás překvapily, tentokrát si budeme dávat větší pozor.“

Pro PC hráče je podobný závazek jistě velmi příjemný, nezbývá než doufat, že nezůstane jen u slov a Prey na PC skutečně vyjde v prvotřídní kvalitě bez toho, aby autoři museli hru dodatečně záplatovat. Vývojáři ale měli i několik dalších zajímavých poznámek, tentokrát k samotné hratelnosti. Docela podstatnou zprávou je to, že Morgan Yu nebude jediným přeživším na vesmírné stanici zamořené vetřelci. Ostatních ale nebude nijak moc a navíc budou moci zemřít, a to i vaší rukou, a děj hry to vezme na vědomí a bude plynout dál. Příběh má ostatně být dost vážný a temný, zatím navíc není vyřešena ani otázka hlavního antagonisty, který bude údajně záviset na hráčově úhlu pohledu. Kromě v trailerech široce protežované schopnosti Mimic, která hlavnímu hrdinovi propůjči podobu a vlastnosti libovolného předmětu na scéně, se můžeme těšit i na spoustu dalších. Hra bude mít bohatý RPG systém a nabídne množství řešení pro jednotlivé situace, podobně jako například Dishonored. Prey by mělo vyjít v letošním roce, bližší datum vydání ale zatím neznáme.

 

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama