Šéf GameStopu věští Switchi úspěch
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Šéf GameStopu věští Switchi úspěch

Šéf GameStopu věští Switchi úspěch

Pavel Makal

Pavel Makal

23. 11. 2016 15:31 2
Reklama

Na Nintendo Switch slýcháme ze všech stran samou chválu. Pochvaloval si je Yves Guillemot z Ubisoftu, Strauss Zelnick z Take-Two Interactive a naposledy se k němu extrémně pozitivně vyjádřil i Todd Howard z Bethesdy. Nejnovější pozitivní reakce se však ozvaly ne z vývojářských studií a vydavatelských firem, nýbrž od zástupce velkého prodejního řetězce.

Při zveřejnění finanční zprávy za uplynulé období se k nové konzoli od Nintenda vyjádřil zodpovědný ředitel společnosti GameStop Paul Raines. Zmínil, že měl před časem možnost vyzkoušet si nové zařízení na vlastní kůži v rámci prezentace a věří, že by příchod Switche mohl pro herní trh znamenat značný zlom. Zejména v tom smyslu, že by k hraní mohl přivést úplně nové publikum.

Raines svou domněnku podpořil výsledky průzkumu mezi členy programu GameStop PowerUp Rewards. Ty ukazují, že 27 % členů, kteří o nové konzoli vědí, má zájem si Switch zakoupit. Stejný zájem například před třemi lety u zákazníků společnosti vzbudil i Xbox One. S ohledem na to, že Xbox měl historicky ve Spojených státech velice silnou pozici, dá se z těchto informací soudit, že má Switch políčeno na značný úspěch. GameStop zároveň očekává, že se tato čísla ještě zvednou po lednové akci Nintenda, na které by mělo dojít k bližšímu představení specifikací a seznamu her, dostupných při startu konzole.

Raines hovořil i o prodejích PS4 Pro a PlayStation VR. Obě tato zařízení si podle něj vedou velice dobře a zásoby údajně vydrží v regálech průměrně deset dní, než jsou zcela vyčerpány. Úspěch slaví i Xbox One S od Microsoftu. Letošní vánoční sezóna je pro hráče z pohledu hardware velice štědrá. Plánujete si i vy pořídit novou hračku pod stromeček?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama