Quantic Dream mluví o komplexnosti Detroitu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Quantic Dream mluví o komplexnosti Detroitu

Quantic Dream mluví o komplexnosti Detroitu

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

27. 10. 2016 15:07 4
Reklama

Do hry Detorit od vývojářů ze studia Quantic Dream vkládají zejména příznivci práce designéra Davida Cage spoustu nadějí. Dostane se nám hry, která konečně umožní vytvořit si příběh podle svého? Nebo přijde na řadu další hra, ve které budeme jen mlčky plnit přání vývojářů a budeme se muset spokojit s jedním ze dvou tří konců?

Dosud vydané trailery slibují spíše to první a nové prohlášení zmiňovaného designéra vlévá další naději do žil. Podle Cageových slov totiž bude Detroit přibližně dvacetkrát komplexnější než jakákoliv předchozí hra studia, tedy Fahrhenheit, Heavy Rain či Beyond: Two Souls.

"Je to obrovský závazek, abych byl upřímný. Práve jsem dokončil scénář k Detroitu, což mi sebralo přibližně dva roky života, a to se bavíme o práci šest dní v týdnu. Je to pravděpodobně 20krát komplexnější než cokoliv, co jsme kdy vytvořili," řekl Cage v rozhovoru pro GamesIndustry. Naznačil také, že se příběh opravdu hodně větví a do nápadů a myšlenek zapojuje i ostatní členy týmu.

Celý rozhovor se pak nese v hodně osobním duchu, kdy Cage dává prostor i slibům, že hráči budou hru skutečně cítit, a to nejen během hraní, při konfrontaci s důležitými rozhodnutími, ale také po vypnutí konzole. Příběh by měl být něčím, co v hráčích zůstane dlouho a snaha větvit ho do předem ne zrovna jasných závěrů by měla zážitku pomoct.

Jak to celé dopadne, se dozvíme až v příštím roce, kdy by měl Detroit vyjít na PS4, resp. PS4 Pro, bližší termín vývojáři oznámí pravděpodobně až s postupem prací.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama