Nioh vám zabere pořádnou porci času
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Nioh vám zabere pořádnou porci času

Nioh vám zabere pořádnou porci času

Pavel Makal

Pavel Makal

27. 10. 2016 15:36
Reklama

Přestože momentálně spoustu fanoušků japonských akčních RPG plesá nad datadiskem Ashes of Ariandel pro Dark Souls III, neměli bychom zapomínat ani na Nioh, který se na naše obrazovky dostane už počátkem února. V rozhovoru pro server WCCFTech se o hře rozpovídal šéf jejího vývoje Fumihiko Yasuda.

Nioh vyjde exkluzivně pro PS4 a jeho vývoj nebyl tak úplně procházkou růžovou zahradou. Hru připravuje Team NINJA, studio, které se proslavilo sérií náročných akčních her Ninja Gaiden. Tentokrát se v hlavní roli představí první samuraj západního původu William Adams, skutečná historická postava, která ale bude ve hře konfrontována s celou řadou vymyšlených prvků, jako jsou například hordy krvežíznivých démonů.

Nioh byl poprvé představen už v roce 2004, vzniklo hned několik prototypů, ale hlavní producent hry Kou Šibusawa nebyl dlouho s podobou hry spokojen. Když před čtyřmi lety do vývoje vstoupil Team NINJA, konečně se hře podařilo nabrat ten správný směr. Yasuda ovšem dodává, že samotný koncept se od roku 2004 nezměnil. Akční sekvence a pojetí soubojů jsou volně inspirovány dílem režiséra Akiry Kurosawy.

Hra bude vyprávět příběh námořníka Williama Adamse, který se při pronásledování svých nepřátel dostane až k břehům Japonska, kde narazí na zlověstné démony Yokai. Potká se s celou řadou skutečných historických postav, jako je například slavný ninja Hattori Hanzo z éry Sengoku nebo daimyo Kuroda Nagamasa. Nioh je ze zjevných důvodů často připodobňován k sérii Dark Souls, autoři jsou ale zvlášť pyšní na svůj soubojový systém a zároveň způsob, jakým se ve hře zachází s energií. Právě vaše stamina, v Niohu nazvaná Ki, bude klíčovým elementem soubojů, které jsou taktické a často velmi pomalé a pokouší se simulovat skutečné samurajské umění boje, okořeněné notnou dávkou filmovosti.

Jistým dalším spojovacím faktorem mezi Nioh a Dark Souls je značná výzva, kterou oba tituly před své hráče staví. Ani v Niohu se nedočkáme nastavení obtížnosti, namísto toho vás hra bude nutit zlepšovat své schopnosti, abyste si poradili i v pozdějších fázích. Jeden průchod by měl podle Yasudy trvat v průměru 70 hodin. K dispozici bude i online prvek, díky němuž si budete s jinými hráči moci pomáhat. Nebo škodit. Odklad hry, která měla původně vyjít již letos na podzim, na únor podle Yasudy nemusí hráče znepokojovat. Vývoj samotný jde podle plánu, ale vývojáři si chtějí vzít co nejvíce zpětné vazby z dvou poskytnutých demoverzí a zároveň se pracuje na lokalizaci, aby hra mohla vyjít po celém světě současně. Bohužel, verze pro Xbox One nebo PC není v plánu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama