„Odhalit Rime příliš brzy byla velká chyba“
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka „Odhalit Rime příliš brzy byla velká chyba“

„Odhalit Rime příliš brzy byla velká chyba“

David Plecháček

David Plecháček

26. 10. 2016 11:47 1
Reklama

Původně PlayStation 4 exkluzivita Rime, která byla oznámená už před třemi lety, je stále ve vývoji, ačkoliv se o ní příliš nemluví. Šéf španělského studia Tequila Works Raúl Rubio proto s odstupem času přiznává, že oznámení hry s takovým předstihem bylo chybné.

„Rozumím tomu. Pokud je hra odložená – i kdyby to bylo jen ve vašich hlavách, protože ve skutečnosti nikdy neměla pevné datum vydání – pomyslíte si: ‚Bože, oni musí mít nějaké problémy.‘ A tak vznikají spekulace,“ říká. „Lidé říkají, že kde je kouř, tam je i oheň, ale někde je kouř prostě jen kouřem.“ Rubio nádavkům rozumí a ve skutečnosti ho těší, že lidé mají zájem, a že hledají odpovědi.

Při zpětném pohledu si ale myslí, že odhalení hry bylo opravdu předběžné. „Ne že by trailer nebyl upřímný nebo pravdivý – opravdu to bylo přímo ze hry – ale občas lidé vidí něco na obrazovkách a myslí si, že je to hotové. Má to skvělou grafiku, a proto je vývoj na konci. Ale není to tak snadné,“ dodává. Podle svých slov během vytváření her strávíte mnohem větší porci času jejím laděním než vytvářením samotného obsahu, a stejné je to i v případě Rime.

Na další informace si budeme muset ještě nějaký ten čas počkat. Něco málo se dozvíme po novém roce, přičemž hra by měla vyjít právě v roce 2017. O tom, že u vývojářů opravdu nejde vše jako na drátkách, jsme se přesvědčili v srpnu. Práva na značku už od začátku roku nepatří Sony ale samotný autorům, a tak se už nejedná o PlayStation exkluzivitu. Na kterých platformách se ale nakonec objeví, není zřejmé.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama