Burda Praha prodala herní portál Hrej.cz
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Burda Praha prodala herní portál Hrej.cz

Burda Praha prodala herní portál Hrej.cz

Jiří Bigas

Jiří Bigas

20. 10. 2016 09:41 116
Reklama

Mediální dům Burda Praha se rozhodl odprodat online herní portál a magazín Hrej.cz společnosti Xzone, s.r.o., která provozuje stejnojmenný internetový obchod a síť prodejen se zaměřením na počítačové a konzolové hry.

„Burda Praha se plně zaměří na zhodnocení digitálního potenciálu lifestylových brandů a chce se soustředit na investice do vývoje spojeného s poskytováním prémiového obsahu,“ říká Petra Fundová, generální ředitelka společnosti Burda Praha.

Oba subjekty se dohodly, že Burda Praha bude i nadále obchodovat 50 % reklamního prostoru Hrej.cz svým obchodním partnerům, a to po dobu dalšího 1 roku od 1. 11. 2016. „Inzertní aktivity Burdy v rámci Hrej.cz tak nebudou po uvedené období nikterak dotčeny,“ upřesňuje inzertní ředitelka Anna Říhová.

Herní portál Hrej.cz nabízí články, recenze a další obsah ze světa her a digitální zábavy. Web pokrývá důležité herní platformy současnosti, a každý týden přináší živé herní videopřenosy. Na Hrej.cz průměrně měsíčně zavítá až 82 000 návštěvníků a web generuje v průměru přes 1 450 000 pageviews.

„Do budoucna se Burda Praha bude v digitální oblasti více věnovat lifestylovému portfoliu a s ním spojeným projektům, kde dokáže nabídnout unikátní spojení digitálu, sociální sítě nebo například mailing společně s printem“, dodává Petr Kabrna, ředitel digitálního oddělení.

Burda Praha patří do skupiny Burda International, člena holdingu Hubert Burda Media. Burda International je aktivní ve 24 zemích, vydává přes 320 titulů a zaměstnává více než 2 800 lidí.

Burda Praha je jedním z největších vydavatelství v České republice, vydává 40 časopisů, provozuje širokou škálu online projektů a organizuje řadu úspěšných eventů. Auditovaný zásah je celkem 3,8 milionu čtenářů a uživatelů měsíčně (zdroj: Mediaprojekt, Netmonitor, Facebook, Instagram, Twitter). Burda Praha získává pravidelně ocenění v soutěži „Časopis roku“, za rok 2015 získalo vydavatelství Burda Praha ocenění hned ve dvou kategoriích, v kategorii Životní styl s časopisem Marianne a v kategorii Ženský svět s časopisem Apetit.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama