Mobilní Mario se pyšní prvním úspěchem
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Mobilní Mario se pyšní prvním úspěchem

Mobilní Mario se pyšní prvním úspěchem

Jiří Bigas

Jiří Bigas

17. 10. 2016 16:42 3
Reklama

Hra Super Mario Run ještě ani nevyšla a už nyní je jasné, že půjde o obrovský úspěch. To není jen všeobecně očekávaný předpoklad, ale podporují ho i první tvrdá data. Šéf Applu Tim Cook prohlásil, že o hru se už “přihlásilo” 20 milionů uživatelů iOS.

Super Mario Run je v App Storu od svého představení. Stáhnout si jej pochopitelně nelze, ale je možné si aktivovat notifikaci, která vás upozorní, jakmile bude titul připraven. Tak se má stát v průběhu prosinci. Díky přihláškám už ale Apple zná předběžná čísla a je zřejmé, že úspěch novinku nemine.

Vzhledem k tomu, že do vydání hry zbývají přibližně dva měsíce a kampaň se ještě pořádně ani nestačila rozjet, je zřejmé, že bezprostředně po uvedení hry už se bude moci Nintendo a Apple pyšnit zajímavými rekord. Svou misi tak Mario splnil ještě dřív, než se po mobilech a tabletech rozeběhl. Dokázal, že o tituly od Nintenda bude mezi majiteli dotykových zařízení velká poptávka.

Většina analytiků předpovídá novince zářnou budoucnost. Podle některých může klidně pokořit jednu miliardu stažení. Půjde o free-to-play aplikaci, která nabídne základní porci obsahu zdarma a za další se bude platit prostřednictvím mikrotransakcí. Po iOS se má Super Mario Run později objevit také na Androidu.

Na pohled hra připomíná klasického Maria, vizuálně odpovídá posledním dílům a inspirovala se i hratelností u legendární plošinovky. Ovládání je ale zjednodušené pro potřeby mobilu, vystačíte si s jednou rukou, a hře by tak měli přijít na chuť i sváteční hráči.

Veřejnosti Super Mario Run představil sám samotný Šigeru Mijamoto 7. září na tiskovce Applu. Jde o prvního Maria na mobily a teprve druhou ze zatím pěti plánovaných her od Nintenda pro mobily. Mijamoto figuruje u titulu jako producent a láká fanoušky na to, že nejde o žádný druhořadý počin, ale skutečného Maria.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama