Respawn: Za exkluzivní Titanfall 1 nemůžeme
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Respawn: Za exkluzivní Titanfall 1 nemůžeme

Respawn: Za exkluzivní Titanfall 1 nemůžeme

David Plecháček

David Plecháček

26. 9. 2016 08:09 3
Reklama

EA má na letošní podzim připravené dva velké tituly. Mluvíme o nich neustále - Battlefield 1 a Titanfall 2. Řeč bude o tom druhém. Studio Respawn Entertainment má před sebou složitý úkol, neboť prvním dílem Titanfallu si nastavilo laťku poměrně vysoko. Právě k němu se v rozhovoru pro PlayStation LifeStyle vrací výtvarný ředitel Respawnu Joel Emslie a COO Dusty Welch.

Když píšeme o vysoko nastavené laťce, měli bychom jí upřesnit. Electronic Arts už v minulosti prohlásilo, že prodeje přesahovaly sedm milionů prodaných kopií, Dusty Welch ale soudí, že hráčská základna byla ve skutečnosti ještě vyšší: „O těchto číslech mluví EA. Ve skutečnosti ale atakujeme hranici 11 milionů unikátních uživatelů,“ což je - uvážíme-li, že Titanfall vyšel pouze na PC, X360 a Xbox One - obdivuhodný výsledek. „Na dvě platformy, navíc na začátku konzolového cyklu, je to velice neobvyklé,“ přiznává.

Navíc, jak pokračuje Welch, jedná se o vůbec nejlépe prodávanou novou IP v historii EA. „My jsme nic takového nepředpokládali. Kdybychom od začátku byli multiplatformními autory, ten start by byl mimořádný.“ Jak se to vůbec má s tím, že původní Titanfall zcela chyběl na konzolích od Sony, ale dvojka už tam zamíří? Joel Emslie tvrdí, že toto rozhodnutí šlo naprosto mimo Respawn: „Bylo to rozhodnutí EA s Microsoftem. Vždycky jsme chtěli pracovat na hrách pro všechny platformy. Čím víc zákazníků hraje vaši hru, tím lépe. A teď to neříkám kvůli penězům, je to o hráčské základně, ta je nesmírně důležitá,“ říká.

Ačkoliv autory mrzí, že s hráči nemohli být na PlayStationu od samého začátku, plynou z toho určité výhody. Jak říká Dusty Welch, Titanfall 2 je ve všech ohledech lepší, robustnější, vybalancovanější a tak noví hráči, kteří hru uvidí vůbec poprvé, dostanou vlastně lepší zážitek, na který se mohou těšit ještě více. Mohou se těšit na 28. října, kdy původně multiplayerová záležitost dorazí na PS4, Xbox One a Windows. Tentokrát ale i s kampaní pro jednoho hráče. 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama